Venemaa raudteekaubaveo firma oksjoni võitis Venemaa kõige rikkaim ärimees Vladimir Lisin, kes maksis ettevõtte eest kõigest 0,1% rohkem kui oli alghind, kirjutab Kommersant.
Vene Raudtee teatel oli neil teada vähemalt kolm kandidaati, kes kavatsesid teha pakkumise. Nendeks olid Gennady Timchenko, Vladimir Lisin ja ettevõte ZAO Neftetransservice.
Kuulujuttude kohaselt oli Gennady Timchenkol nõus maksma ettevõtte eest üle 11 miljardit euro, Vladimir Lisin üle 7 miljardit euro ja ZAO Neftetransservice üle 5 miljardit euro. Vaatamata sellele ostis Lisin ettevõtte veidi enam kui 2,98 miljardi euro eest, mis oli 0,1% suurem alghinnast. Alghind oli 2 975 110 000 eurot.
Kommersanti allikate sõnul pidi Lisin ilmselt veenma Timchenkot mitte kauplema. Venemaa Raudtee president Vladimir Jakunini sõnul oleks võinud ettevõtte müüa kallimalt.
ZAO Neftetransservice omanik Aleksei Aleksei Lihtenfeld sõnul oli neil plaanis osta ettevõtet alghinnaga. „Me saime aru, milline finantsressurss selle taga on,“ lausus Lihtenfeld.
Vladimir Lisinit peetakse Venemaa suurimaks miljardäriks, kelle varaks on hinnatud üle 13 miljardi euro.
Seotud lood
Tänasest saavad kõik huvilised võimaluse esitada oma pakkumised Venemaa raudtee-kaubaveo operaatori Freight One osaluse ostmiseks.
Transiidiettevõtja Oleg Ossinovski pakkus Äriplaani konverentsil raudteed mitte pelgavatele ettevõtjatele välja äriidee - osaleda Venemaa kaubavedajate oksjonil ja investeerida sellele turule.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.