KredEx alustas eelmise nädala lõpus reklaamikampaaniaga, et tekitada eestlastes huvi elektriautode vastu.
18. septembrini kestev kampaania hõlmab välireklaami, reklaamlõike raadios ja televisioonis ning bännerreklaami veebis, see maksab 143 000 eurot, teatas ERR. Teavituskampaania läbiviimiseks sõlmis KredEx lepingu reklaamiagentuuriga Tank Grupp.
Senist huvi elektriautode vastu tuleb pidada leigeks, sest KredExile on tänase päeva seisuga laekunud üheksa avaldust toetuse saamiseks, mille maksimaalne suurus on 18 000 eurot.
"Elektriautode ostutoetus annab kõigile Eesti inimestele väga hea võimaluse osaleda tulevikku suunatud ja elukeskkonda säästvas projektis. Juba praegu on Eesti turul saadaval mitmeid erinevaid elektriautode mudeleid ning mudelite valik kasvab kindlasti juba lähema aasta jooksul," ütles KredExi eluasemedivisjoni juht Mirja Adler.
Toetus on juba eraldatud kahele taotlejale, toetust saab taotleda 30. novembrini 2012 või kuni vahendite lõppemiseni, rääkis KredExi energiasäästu projektijuhi Heikki Parve.
Elektriautode toetust ja teavituskampaania läbiviimist finantseeritakse riigi ja Mitsubishi vahel sõlmitud lepingu alusel CO2 kvoodi müügist saadud vahenditest. Riik soetab sama tehingu raames elektriautode kiirlaadimisvõrgustiku ja saab Mitsubishilt 507 elektriautot, mis antakse sotsiaaltöötajatele.
Seotud lood
Ma usun, et üldiselt on maailma autotööstuses võetud õige suund, sest elektriautod on keskkonnasäästlikumad, ütles ASi Info-Auto nõukogu liige Viktor Siilats.
Sotsiaalministeeriumile on esimese viie päevaga omavalitsustest tulnud 26 taotlust sotsiaaltöötajatele mõeldud Mitsubishi elektriautode kasutamiseks.
Ega see rahanumber üleliia suur ka pole, sest sellised teavituskampaaniad vajavad ressursse ja piisavat meediaväljundit, vastas reklaamiagentuuri OÜ Kontuur LB juhatuse liige Ants Lusti päevaküsimusele.
Raha kulutamine elektriautode teavituskampaaniale on igati mõistlik ja otstarbekas, vastas OÜ Zavod BBDO juhatuse liige ja loovjuht Marek Reinaas päevaküsimusele.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.