• 16.08.11, 15:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

KredEx alustas elektriautode reklaamimist

KredEx alustas eelmise nädala lõpus reklaamikampaaniaga, et tekitada eestlastes huvi elektriautode vastu.
18. septembrini kestev kampaania hõlmab välireklaami, reklaamlõike raadios ja televisioonis ning bännerreklaami veebis, see maksab 143 000 eurot, teatas ERR. Teavituskampaania läbiviimiseks sõlmis KredEx lepingu reklaamiagentuuriga Tank Grupp.
Senist huvi elektriautode vastu tuleb pidada leigeks, sest KredExile on tänase päeva seisuga laekunud üheksa avaldust toetuse saamiseks, mille maksimaalne suurus on 18 000 eurot.
"Elektriautode ostutoetus annab kõigile Eesti inimestele väga hea võimaluse osaleda tulevikku suunatud ja elukeskkonda säästvas projektis. Juba praegu on Eesti turul saadaval mitmeid erinevaid elektriautode mudeleid ning mudelite valik kasvab kindlasti juba lähema aasta jooksul," ütles KredExi eluasemedivisjoni juht Mirja Adler.
Toetus on juba eraldatud kahele taotlejale, toetust saab taotleda 30. novembrini 2012 või kuni vahendite lõppemiseni, rääkis KredExi energiasäästu projektijuhi Heikki Parve.
Elektriautode toetust ja teavituskampaania läbiviimist finantseeritakse riigi ja Mitsubishi vahel sõlmitud lepingu alusel CO2 kvoodi müügist saadud vahenditest. Riik soetab sama tehingu raames elektriautode kiirlaadimisvõrgustiku ja saab Mitsubishilt 507 elektriautot, mis antakse sotsiaaltöötajatele.

Seotud lood

Uudised
  • 17.08.11, 17:45
Siilats: elektriautodega kaasneb akude utiliseerimise mure
Ma usun, et üldiselt on maailma autotööstuses võetud õige suund, sest elektriautod on keskkonnasäästlikumad, ütles ASi Info-Auto nõukogu liige Viktor Siilats.
Uudised
  • 19.08.11, 12:58
Omavalitsused ei kiirusta elektriautosid taotlema
Sotsiaalministeeriumile on esimese viie päevaga omavalitsustest tulnud 26 taotlust sotsiaaltöötajatele mõeldud Mitsubishi elektriautode kasutamiseks.
Uudised
  • 17.08.11, 17:24
Ettevõtja: elektriautode kampaania peab jõudma õigete katsejänesteni
Ega see rahanumber üleliia suur ka pole, sest sellised teavituskampaaniad vajavad ressursse ja piisavat meediaväljundit, vastas reklaamiagentuuri OÜ Kontuur LB juhatuse liige Ants Lusti päevaküsimusele.
Uudised
  • 17.08.11, 17:13
Reinaas: inimene peab teadma, mis loom see elektriauto on
Raha kulutamine elektriautode teavituskampaaniale on igati mõistlik ja otstarbekas, vastas OÜ Zavod BBDO juhatuse liige ja loovjuht Marek Reinaas päevaküsimusele.
  • ST
Sisuturundus
  • 26.09.24, 10:36
Digitaalne revolutsioon laonduses: Directo teenus WMS Direct aitas Farron Tehnika laoprotsessid uuele tasemele
Tänapäeva kiirelt arenevas ärimaailmas mängib tehnoloogia tööprotsesside efektiivsuse tõstmises olulist rolli. Üks selline uuenduslik lahendus, millest lõikavad suurt kasu mitmed ettevõtted, on Directo uus laohaldussüsteemi liides WMS Direct, mis on loodud spetsiaalselt Directo kasutajatele, kes tegelevad laomajanduse, kaupade liigutamise ja tootmisega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele