• 23.05.11, 12:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Muuga Transiit mahud kolmekordistusid

Vedelkütuste ja naftasaaduste kaubaveo korraldamisega tegelev Muuga Transiit OÜ mahud kasvasid mullu tunamullusega võrreldes kolmekordseks.
Muuga Transiit OÜ (varasemalt tuntud kui Eurodek Transiit) 2010. aasta käive suurenes tunduvalt, mis tulenes sellest, et läbi Eesti veetavate kaubakoguste mahud suurenesid oluliselt, selgub ettevõtte majandusaasta aruandest. Mullu oli firma kaubaveomaht 1557,5 tuhat tonni, mis on kolm korda rohkem, kui 2009. aastal kui maht oli 519 tuhat tonni.
Samas tempos kasvas ka käive, mis oli mullu transiitveosteekspedeerimise ja tolliagentuuri teenuste osutamiselt 122 miljonit krooni (32 mln 2009. aastal). Ettevõtte puhaskasum oli 2010. aastal 1,9 miljonit krooni (2009. aastal 0,65 mln).
Muuga Transiit OÜ:
Omanik: Vesta Terminal Tallinn OÜ (100%)
Juhatuse liikmed: Roland Vent, Valeri Zahharov
 
 
Muuga Transiit OÜ viimase kuue aasta majandustulemused
2 fotot
  • Muuga Transiit OÜ viimase kuue aasta majandustulemused Foto: Logistikauudised.ee

Seotud lood

Uudised
  • 12.10.11, 13:22
Muuga CT mahud jätkavad kasvu rekordikursil
Muuga sadama konteinerterminalil tõotab tulla ajaloo parim tulemus käideldud mahtude osas.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele