• 10.05.11, 06:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rikaste TOPi mereveoärimees hoiab meremehi näljas

Eesti üks suurem laevaoperaatorfirma OÜ United Marine Management (UMM) pole meremeestele kuude viisi maksnud palka ning firma kaheksa laeva meeskonda vireleb Euroopa ja Aafrika sadamates.
Rahvusvahelise Transporditöötajate Föderatsiooni (ITF) andmeil ulatub UMMi palgavõlg laevade meeskondadele kokku umbes 770 000 dollarini. Laevadel on nappimas toitu, vett ja kütust.
UMMi ainuomanik on Äripäeva rikaste TOPis mullu 123. kohal olnud Pavel Zahharov. Äripäeval ei õnnestunud temaga ühendust saada. Samuti pole UMMiga ühendust üle kuu aja saanud ITFi inspektorid ja värske info kohaselt ka näiteks mitme laeva meeskonnad enam mitte.
Andrei Tšernov, kes koordineerib ITFi Londoni peakontoris UMMi juhtumit, kinnitas eelmise nädala reedel (6.05.), et praegu laevadel veel toitu-vett jätkub, kuid õige pea võib probleeme tekkida. Tšernov andmeil seisab UMMi kaheksast laevast 3 Hispaania, 2 Türgi, 1 Alžeeria, 1 Prantsusmaa ja 1 Läti sadamas. Tšernov tegeleb ITFi peakontoris juhtumitega, mis puudutavad vene keelt rääkivaid meremehi.
Miks meremehed laevadelt lahkuda ei saa, loe pikemalt tänasest Äripäevast. Artiklit saab lugeda paberlehest tellides lehe SIIT või ostes päevapileti SIIT .

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.04.25, 17:41
Milliseid digivahendeid ja keskkonnasäästlikke lahendusi vajab kaasaegne autopark?
Euroopa transpordisektor seisab silmitsi suurte väljakutsetega, mis on seotud rangemate regulatsioonide ja kasvava vajadusega keskkonnasõbralikkuse järele. UTA Edenred pakub lahendusi, mis aitavad autoparkidel paremini toime tulla nii digitaalse halduse kui ka kütusekulu optimeerimisega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele