Boeing andis korralduse kontrollida pärast USA lennuõnnetust teatud seerianumbritega 737-tüüpi lennukeid, kuid Eesti lennufirmat õhusõidukeid käsk ei puuduta.
Möödunud reedel kadus USAs Arizonas 118 reisijaga Southwest Airlinesi lennukil salongist 18 minutit pärast õhkutõusmist õhk, kuna lennuki keresse oli tekkinud 1,5 meetri pikkune pragu, vahendasid The Los Angeles Times ja BBC.
Intsidendi tõttu tühistas nädalavahetusel Southwest Airlines sadu lende, et Boeingu selle seeria lennukeid kontrollida, mille käigus avastati veel kolme lennuki kerest väiksed praod, samasugused praod leiti olevat ka hädamaandumise teinud lennukil ja nüüd üritatakse kindlaks määrata, kui ammu need võisid tekkinud olla.
Estonian Airil on kasutuses sama seeria Boeingud, kuid lennufirma teatel ei laiene neile tootja ettekirjutused. Nimelt tuleb kontrollida vaid neid lennukeid, mis on maandunud enam kui 30 000 korda, Estonian Airi kasutuses olevad Boeingud on aga lennanud vähem.
Kuna pragusid visuaalsel vaatlusel näha ei ole, kaaluvad lennundusohutusametnikud nüüd, kas Boeing 737 ja ka teiste lennukite jaoks tuleks kehtestada uus testimiskriteerium.
Seotud lood
Riia rahvusvahelisel lennuväljal oli reedel häireolukord. Hädamaandumise tegi AirBalticu Londonisse suundunud reisilennuk, mis oli sunnitud tagasi pöörduma.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.