• 04.03.11, 11:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uued autod lähevad müügiks isegi paremini kui soojad saiad

Tänavune aasta on automüüjatele alanud roosiliselt. Automüügi numbrid on kaks korda paremad, kui möödunud aastal samal perioodil.
Veebruaris läks AMTELi andmetel kaubaks 870 sõidu- ja 134 tarbeautot. Mullusega võrreldes on müügikasv nendele numbritele pea kahekordne, sest vaid aasta eest veebruaris lisandus uusi sõiduautosid ja tarbeautosid Eesti teedele vastavalt 421 ja 67.
Veebruari tulemused on jätk headele jaanuari müüginumbritele. Kokku on tänavu kahe kuuga sõiduautosid müüdud 2031 ja tarbeautosid 358. Seda on vastavalt 114% ja 147% rohkem kui mullu, kui sõiduautosid oli kahe kuu järel müüdud vastavalt 950 ja 145.
Statistika järgi menukaim sõiduauto mark oli veebruaris Škoda, mida üldarvestuses müüdi 117 autot. Selle järgnes 100 masinaga Toyota ja 80 autoga Volkswagen.
Tarbeautodest suurema müügi tegi raskeveokite klassis Scania  - 23 masinat ja kaubikutes Peugeot - 20 sõidukit. 

Seotud lood

Uudised
  • 09.03.11, 11:42
Amservi turuosa kaubikumüügis tõusis rekordilise 31 protsendini
Toyota, Opeli, Chevrolet’, Hyundai, Peugeot’, Lexuse ja Saabi kaubamärke esindav Amserv Grupp müüs 2010. aastal ligi neljandiku Eesti turule jõudnud uutest kaubikutest. Tänavu esimese kahe kuuga tõusis Amservi poolt müüdud kaubikute osakaal turul veelgi, ulatudes 31%-ni. 
Uudised
  • 21.02.25, 14:25
Laoseis 2025 konverents keskendub kogemuslugudele
Sel nädalal sai jõudis avalikkuse ette 8. aprillil 2025 toimuva Laoseis 2025 konverentsi programm, mis keskendub suures osas kogemuslugudele: kokku on laval seitse kasutajalugu nutikate tehnoloogiate ja lahenduste rakendamisest laondussektoris.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele