Ettevõtja Peeter Rebane leiab, et rahvuslik lennufirma Estonian Air petab kliente, kui ei teavita graafikumuutustest ning jätab reisijale kompenseerimata hilinemised.
Rebase pahameele tinginud intsident sai alguse möödunud neljapäeval, kui üle viie tunni viibis lend Stockholmist Tallinna. Esmalt ei jagatud tema sõnul infot hilinemise kohta, teisalt ei kompenseerinud lennufirma hilinemist reisijale.
"Teades oma õiguseid väga sagedase lennureisijana pöördusin kompensatsiooni palvega EAiri poole," kommenteeris Rebane lennufirma Facebooki lehel ja viitas Euroopa Parlamendi seadusele, mille kohaselt peab lennufirma vähem kui 1500 km pikkuse lennu viibimisel üle kahe tunni, maksma reisijale 250 eurot, kompenseerima söögid-joogid ja majutuse ning kahe telefonikõne või e-mailide saatmise kulud.
"Estonian Airi klienditeenindus aga keeldus kompensatsiooni palvest, väites et ainult siis, kui lend hilineb üle 8 tunni," lisas Rebane. Reisijate informeerimiseks aga soovitas reisija lennufirmal näiteks SMS-teavitust kasutama hakata, mida teevad suured lennufirmad nagu SAS või Lufthansa.
Estonian Airi esindaja Triin Tammert selgitas: "Meie majas on palju inimesi, kes peavad SMS-iga teavitamise võimalust samuti oluliseks, aga maailma mastaabis imeväikese Estonian Airi jaoks on sellise lahenduse tellimine hetkel lihtsalt liiga kallis."
Lennufirma president Andrus Aljas lisas: "Lufthansa saab lubada endale igas tsiviliseeritud lennujaamas enda süsteemi kasutamist. Meie ei suuda sellist investeeringut endale hetkel lubada, aga töötame intensiivselt kliendisõbralike lahenduste nimel... Aga kuna lennunduses on nii palju otsi mida kokku siduda (sh edasilende puudutav jms) siis võtavad asjad tihti ebaloomulikult palju aega."
Seotud lood
Estonian Air ei maksa meelelahutusärimees Peeter Rebasele kompensatsiooni viis ja pool tundi edasi lükkunud lennu eest, sest lennufirma hinnangul oli tegemist ettenägematu lennugraafikust kõrvalekaldumisega.
Juhid puutuvad sageli kokku keeruliste võlgnike ja hilinenud maksetega, mis võivad mõjutada rahavoogu ja tekitada stressi. Võlgnikega tegelemine on aeganõudev ja koormav, eriti kui kaasnevad meeldetuletused, vaidlustused ja võlgnike passiivsus.
Infopanga võlaregister aitab aga juhtidel hallata võlgnevusi kiiremini ja lihtsamalt, säästes nii aega kui ka närve.
Enimloetud
1
Pingereas poolsada bussifirmat!
2
Lisatud video remondiaegsest liiklusskeemist
6
Lisatud kolm Gartneri soovitust riskide maandamiseks
Viimased uudised
Lisatud video remondiaegsest liiklusskeemist
Hetkel kuum
Pingereas poolsada bussifirmat!
Eesti ehitusidu: Saksamaal vajavad remonti tuhanded sillad
Tagasi Logistikauudised esilehele