Eesti vanemaid veofirmasid Harju AB teenis eelmisel aastal 90 mln kroonise käibe juures 1,3 mln krooni kasumit. Ettevõtte juhi Karl Vilipõldi teatel tõi käibe kahekordistumise ja kasumisse jõudmine ekspedeerimisele keskendumine.
"Eelarves olid numbrid väiksemad," kommenteeris Vilipõld. "Veofirmast ekspedeerijaks on loogiline kasv. Oma veokitega tegime eelmisel aastal 30-35% vedudest. Ekspedeerimine on vähem kapitalinõudlik kui veondus. Palju sa ikka jõuad rauda kokku koguda."
Lisaks majanduse paranemisele rõhutas eelmise aasta tulemusele kaasa aitamises Vilipõld ka personali professionaalsust. "Eks logistikas käi kõik inimeste ja sidemete läbi, tuleb inimesi motiveerida ja korralikult palka maksta," lisas Vilipõld. Tema sõnul häid juhte leidub, kuid neid tuleb otsida. "Head juhid pole otsa saanud. Vahepeal taheti neid peaaegu niisama tööle saada, see enam ei tööta." Palk rahvusvahelisi vedusid tegeval veokijuhil võib tema sõnul ulatuda 30 000 kroonini.
2011. aasta peaks ettevõttele tooma 10 mln eurose käibe. "Me ei seagi endale väikeseid eesmärke," kommenteeris Vilipõld. "Eeldame, et majanduses läheb paremini ja laieneme ise ka uute suundade ja valdkondadega. Täna takistab meid inimesi juurde võtmast ka näiteks vana kontorpind, veebruaris kolime uude logistikakeskusse."
Mis valdkondadesse Harju AB laieneda plaanib, Vilipõld hetkel ei kommenteerinud. "Ei tahaks veel, kuna projektid alles töös," lisas ta.
Harju AB saavutas 2009. aasta tulemuste põhjal Äripäeva Autotranspordifirmade TOPis 101. koha, kuid on varem ka tabeli esikümne lähedal olnud.
Ettevõte kuulub läbi Maardu AB OÜ valdusfirma Radenex Invest OÜle, mille suuromanik Kuehne + Nageli Eesti üksuse tegevjuht.
Seotud lood
Tänapäeva kiirelt arenevas ärimaailmas mängib tehnoloogia tööprotsesside efektiivsuse tõstmises olulist rolli. Üks selline uuenduslik lahendus, millest lõikavad suurt kasu mitmed ettevõtted, on Directo uus laohaldussüsteemi liides WMS Direct, mis on loodud spetsiaalselt Directo kasutajatele, kes tegelevad laomajanduse, kaupade liigutamise ja tootmisega.
Enimloetud
1
Pingereas poolsada bussifirmat!
2
Lisatud video remondiaegsest liiklusskeemist
6
Lisatud kolm Gartneri soovitust riskide maandamiseks
Viimased uudised
Lisatud video remondiaegsest liiklusskeemist
Hetkel kuum
Pingereas poolsada bussifirmat!
Eesti ehitusidu: Saksamaal vajavad remonti tuhanded sillad
Tagasi Logistikauudised esilehele