AS-i Tallink Grupp ja tema tütarettevõtete poolt esimese kvartali jooksul teenindatud reisijate arv kasvas võrreldes möödunud majandusaasta sama ajaperioodiga 10% võrra 1,99 miljoni reisijani. Veetud kaubaveoühikute maht kasvas samas ajavahemikus rohkem kui 12% võrra.
Kontserni 12% müügitulu märkimisväärne kasv oli tingitud suurenenud reisijate- ja kaubaveomahtudest, teatas ettevõte börsile. Võrreldes eelnenud aasta esimese kvartaliga suutis Kontsern kasvatada reisijateveoga seotud müügitulu (piletitulu, poodide- ja restoranide müügitulu) 268 miljoni krooni (17 miljoni euro) võrra. Vastav müügitulu kasv ühe reisija kohta oli keskmiselt 1,6%. Mahtude ja müügitulu kasv oli suurem Eesti-Soome, Eesti-Rootsi ja Läti-Rootsi liinidel, kus pardamüügi marginaalid ei ole nii kõrged kui Soome-Rootsi liinidel, kus reisijate arvu kasv oli esimeses kvartalis 2% ning müügitulu kasv oli 5%.
Seotud lood
LHV analüütiku sõnul oodati Tallinki esimese kvartali tulemustest suuremat ärikasumit, kui ettevõtte reaalselt teenis.
Tallinki müüginumbrid ületasid Swedbanki prognoose, ent brutomarginaal jäi oodatule alla ning sel põhjusel jäid tulemused nii äri- kui puhaskasumi tasemel prognoositust nõrgemaks.
Tallinki aktsionär Rene Ilves ootas, et Tallink oleks jaganud oma kasumit ka investoritega, kuid seekordki jäeti kõik tühjade pihkudega.
Euroopa transpordisektor seisab silmitsi suurte väljakutsetega, mis on seotud rangemate regulatsioonide ja kasvava vajadusega keskkonnasõbralikkuse järele. UTA Edenred pakub lahendusi, mis aitavad autoparkidel paremini toime tulla nii digitaalse halduse kui ka kütusekulu optimeerimisega.