• 06.01.11, 06:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Osula: kallutatuse taga on aastatepikkune töö

Mootor Grupi juhatuse esimees ja Sebe nõukogu esimees Hugo Osula tõdes, et kaugvedude turg on tõesti ühte suunda kaldu, kuid nimetas seda ettevõtte aastatepikkuse arendustöö ja bussidesse investeerimise tulemuseks.
Osula märkis, et seni, kuni reisijad veograafiku ja hindadega rahul on, pole tegelikult põhjust ettevõtete vahelist konkurentsi kunstlikult tekitama hakata. Osula sõnul löövad 2009. aasta detsembrist saadik häirekella bussiettevõtjad Arvo Sarapuu, Tiit Pruuli ja Neeme Tammis, kes soovivad kommertsliine enda kasuks ümber jagada.
Osula ütles samas, et liinikonkursside korraldamine juba toimivatele liinidele on sisuliselt ettevõtjate loodud toote riigistamine, mis tähendab tulu ja investeerimisriski riigile üleminekut. Sellise sammuga suureneks paratamatult ka riigi ja maksumaksja kulud.
„Ettevõtjate ärifookus keskendub liinitoote arendamiselt liiniloa võitmisele konkursil,“ tõi Osula esile teisigi negatiivseid külgi, mis võivad vähendada bussifirmade usaldusväärsust laenuandjate silmis.
Äripäev kirjutab, et suuremate linnade vahelistel bussiliinidel jääb igavesti valitsema Sebe, kui hakkab kehtima transpordiseaduse uus redaktsioon, mis kaitseb liinil juba tegutseva ettevõtja ärihuvisid.

Seotud lood

Uudised
  • 06.01.11, 06:24
Seadus põlistaks Sebe ülemvõimu kaugliinidel
Suuremate linnade vahelistel bussiliinidel jääb igavesti valitsema Sebe, kui hakkab kehtima transpordiseaduse uus redaktsioon, mis kaitseb liinil juba tegutseva ettevõtja ärihuvisid.
Uudised
  • 12.01.11, 15:02
Loe, miks Konkurentsiamet Osula bussifirma ülevõimu kärpida tahab
Konkurentsiameti peadirektor Märt Ots saatis mullu majandusminister Juhan Partsile kirja, et liinilubade väljastamisel peaks kaotama konkurentsi piirava, olemaoleva liini mittehäirimise nõude.
Uudised
  • 10.01.11, 17:38
Ots: avame Eesti kaugliinituru täielikult
Konkurentsiameti juht Märt Ots kirjutab, et ameti läbiviidud analüüsi tulemusena saab järelselgus, et majanduslikult oleks kõige otstarbekam avada kaugliiniveo turg konkurentsile täielikult.
Uudised
  • 06.01.11, 06:53
Ministeerium: kõik on korras!
Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium, mis on siiani ühistranspordiseaduse muudatusi välja töötanud, eitas ettevõtluse ja konkurentsi kahjustamist.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele