Tallinki kontserni kogu 2009/2010 majandusaasta kütusekulu tõususis 22% mõjutatuna hinnasuundumustest ja suuremast kütusetarbimisest aasta alguses olnud karmist talveilmast.
Ettevõtte auditeeritud majandusaasta aruandes on võrreldud 2009/2010 majandusaasta ja 2008/2009 majandusaasta keskmisi hindu. Märgitud on, et kütuse võrdlushind tõusis (alla 1% väävlisisaldusega raskekütus) eurodes mõõdetuna umbes 38%. Viimastel aastatel on kütusehindade kõikumine olnud suur ning osal võrdlusperioodiks olnud 2008/2009 majandusaastast olid hinnad väga madalad.
Kontserni kogu 2009/2010 majandusaasta kütusekulu tõusis 316,3 miljonit krooni (20,2 miljonit eurot) ehk 22%, mõjutatuna hinnasuundumustest, suuremast kütusetarbest 2010. aasta karmil talvel aga ka vähemast arvust väljumistest Soome-Saksamaa liinil. Siit võib võrdluseks märkida, et suurenenud kütusekulu on peaaegu samaväärne kogu kontserni teenitud puhaskasumiga, mis oli viimasel majandusaastal 341,9 miljonit krooni (21,9 miljonit eurot).
Osa 2009/2010 majandusaastal ostetud kütuse hinnariskist oli maandatud kütusehinna fikseerimiseks sõlmitud tuletisinstrumentidega, teatas ettevõtte börsiteates.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tallink Grupp käitles novembris 17,8% rohkem kaubaveoühikuid kui möödunud aastal samal perioodil, enim on kasvanud kaubavedu Eesti-Rootsi liinil.
AS Tallink Grupp vedas 2010/2011 majandusaasta esimeses kvartalis (september-november) 1 993 293 reisijat, mis on üle 10% enam võrreldes eelmise majandusaasta esimese kvartaliga. Veetud kaubaautode maht kasvas peaaegu 13% võrra 76 908 ühikuni ning veetud sõiduautode maht kasvas 18%, 236 255 ühikuni
AS Tallink Grupp teenindas novembris kõikidel liinidel kokku 620 281 reisijat, mis on 15 protsenti enam kui möödunud aastal samal ajal. 2010/2011 majandusaasta esimeses kvartalis tõusis Tallinki reisijate arv 10 protsenti.
Kandidaatide esitamine konkursile „Parim tarneahelajuht 2025“ on avatud ja tähtaeg on 3. aprill 2025.