Me oleme oma kliente teavitanud, et meie töö on raskete lumeolude tõttu Euroopas häiritud ning küllap kliendid saavad aru, mis toimub, ütles logistika- ja transpordifirma ASi Linford tegevjuht Mihkel Vahe.
„Loodusjõudude vastu ei saa - tegu on force majoriga, mille tõttu kannatavad kõik, ka tarbijad,“ nentis Vahe ja lisas, et eriti häiritud on isotermiliste kaupade ehk toidukaupade transport Eestisse.
Vahe sõnul saavad nad informatsiooni oma autojuhtidelt ja selle kohaselt on mitmel pool liiklus raskeveokitele suletud. „Veokid seisavad ja ootavad, millal pääseb liikuma ehk millal pannakse vastavad märgid välja,“ lausus Vahe. „Samas väikeautod võivad sõita.“
Raskete lumeolude tõttu ei tohi raskemad kui 7,5 tonnised veoautod sõita näiteks Saksamaa kõige suurema asustustihedusega liidumaa Nordrhein-Westfaleni kiirteedel. Sarnase keelu on kehtestanud raskete lumeolude tõttu ka Belgia, Luksemburg ja Prantsusmaa.
Seotud lood
Kuna traditsioonilised transpordivõrgustikud on kannatada saanud, peavad tootjad otsima alternatiivseid transpordiviise, kirjutab Logistics Manager.
Öösel sadanud lumi sulges hommikul Saksamaa suurima, Frankfurdi lennujaama. Londoni Heathrow suutis hommikul teenindada vaid 30% lendudest.
Saksa kõige suurema asustustihedusega liidumaa Nordrhein-Westfalen keelustas veoautodel mis on raskemad kui 7,5 tonni kiirteedel sõitmise.
Minu teada meil ükski auto praegu lume tõttu Euroopas ummikus ei seisa, kuid veograafikud on oluliselt aeglasemad, sest autod ei jõua õigel ajal õigesse kohta, ütles ASi Transpoint International tegevjuht Meelis Mäe.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.