Öelge oma kirjatükki kirjutades inimestele edasi, et nad lõpetaksid hädaldamise lume üle ära ning võtaksid talve nagu see on, soovitas ASi Schenker tegevjuht Meelis Arumeel, kui palusime kommentaari seoses raskete lumeoludega Euroopa teedel.
„Kui viis aastat tagasi lund ei olnud, siis kõik nutsid, et saaks lund,“ meenutas Arumeel. „Tänavu pole ju midagi erakorralist. Ma ütleks, et palju hullem lugu oleks siis, kui oleks kõva külm, aga õnneks seda ei ole. Ja ka see aeg on läbi elatud, kui kõik autod olid külma tõttu tee ääres. Ja see on palju hullem, sest see on juba eluohtlik olukord.“
Arumeele kinnitusel on ta saanud elektronkirjadega kontserni siseinfot, mille kohaselt näiteks Belgias ei toimu juba kolmandat päeva sisevedusid, sest 500 kilomeetrit Belgia teid on liiklusummikutes. „Kas seal ka meie autosid ummikus on, ei oska ma öelda, sest ma olen sellest tegevusest lihtsalt liiga kaugel,“ lisas Arumeel.
Tema sõnul veab Schenker peaaegu kõiki kaupu, välja arvatud värsked ja külmutatud toiduained. „Neid Eesti kliente, kes maksavad eraldi ajalubadusega transporditeenuse eest ja kellele siis kauba viivituse korral ka raha tagasi makstakse, on üks tuhandest või isegi üks kümnest tuhandest ehk tegu on väga harva juhusega,“ vastas Arumeel küsimusele, kuidas rasked lumetingimused ehk vääramatu loodusjõud võib transpordifirma ja kliendi suhteid mõjutada.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuna traditsioonilised transpordivõrgustikud on kannatada saanud, peavad tootjad otsima alternatiivseid transpordiviise, kirjutab Logistics Manager.
Öösel sadanud lumi sulges hommikul Saksamaa suurima, Frankfurdi lennujaama. Londoni Heathrow suutis hommikul teenindada vaid 30% lendudest.
Saksa kõige suurema asustustihedusega liidumaa Nordrhein-Westfalen keelustas veoautodel mis on raskemad kui 7,5 tonni kiirteedel sõitmise.
Minu teada meil ükski auto praegu lume tõttu Euroopas ummikus ei seisa, kuid veograafikud on oluliselt aeglasemad, sest autod ei jõua õigel ajal õigesse kohta, ütles ASi Transpoint International tegevjuht Meelis Mäe.
Euroopa transpordisektor seisab silmitsi suurte väljakutsetega, mis on seotud rangemate regulatsioonide ja kasvava vajadusega keskkonnasõbralikkuse järele. UTA Edenred pakub lahendusi, mis aitavad autoparkidel paremini toime tulla nii digitaalse halduse kui ka kütusekulu optimeerimisega.