Kümne kuu keskmisena on airBalticu reisijatest 5,9 protsenti sõitud lennu tühistamise tõttu Tartu lennujaamast Riia lennujaama bussiga, lükkas Tartu lennujaama juhataja Margo Muda ümber kuulduse, justkui oleks airBaltic viimasel ajal tühistanud ligi kolmandiku Tartu-Riia reisidest.
"Viimati oli see mitu nädalat tagasi," täpsustas ta ja lisas, et selliseid juhuseid on olnud keskmiselt üks-kaks korda kuus. "Lennud on ära jäänud peamiselt tehnilistel põhjustel, mõned korrad ka lennuilma tõttu," märkis ta.
Muda sõnul on olnud ka nii, et kui õhtune regulaarreis Riiast Tartusse on ära jäänud, on airBaltic hommikuks siiski Riiast lennuki Tartusse saatnud ja reisijad on õigel ära minema lennutatud. "Seega, kui õhtul lennuk tulemata jääb, ei tähenda veel sada protsenti, et ka hommikune lend jääb ära," selgitas ta. "Kui aga varahommikul on teada, et tehnilistel põhjustel lennukit ei saadeta, siis organiseerime kiiresti transpordifirmast GoBus bussi, et inimesed jõuaksid võimalikult ruttu Riia lennujaama jätkulendudele," lisas Muda.
Tartu lennujaama juht ütles, et tal endalgi on tulnud korra lennureisi asemel sõita Riiga bussiga. Sõltuvalt teeoludest on sõiduaeg kolm tundi 15 minutit kuni kolm tundi 30 minutit. Lennuk lendab 50 minutit.
Alates oktoobri lõpust kehtib airBalticul talvine lennuplaan ehk lennuk lendab Tartu ja Riia vahet kuus korda nädalas. "Iga päeva õhtul tuleb ja hommikul läheb, välja arvatud teisipäeva õhtu, mil lennuk ei saabu, ja kolmapäeva hommik, mil lennuk ei välju," selgitas Muda. "Vahepeal lendas airBaltic nädalas Riia ja Tartu vahet isegi 14 korda," lisas ta.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.