Airbusi teatel näitavad esialgsed uuringud, et eile Singapurist Sydney’sse suundunud Austraalia lennufirma Qantas Airwaysi reisilennuk A380 pöördus pärast õhkutõusmist tagasi mootoririkke tõttu.
Maandumine Singapuris toimus turvaliselt, keegi lennuki pardal viibinud 440 reisijast ja 26 meeskonnaliikmest vigastada ei saanud.
Õnnetuse uurimisega hakkavad tegelema Austraalia võimud ja Prantsuse tsiviillennuõnnetuste tehnilise uurimise büroo BEA, Airbus tagab neile kooskõlas Rahvusvahelise Tsiviillennunduse Organisatsiooni ICAO rahvusvahelise konventsiooni lisale 13 kogu vajaliku tehnilise abi.
Airbusi spetsialistid on juba asunud teele Singapuri.
Airbus avaldab täiendava informatsiooni niipea kui õnnetuse üksikasjad on leidnud ametliku kinnituse.
Uurimise eest vastutavad aga täiel määral asjaomased ametivõimud.
Õnnetusse sattunud reisilennuk registreerimisnumbriga VH-OQA anti Guantase kasutusse 19. septembril 2008, tänase seisuga oli lennutunde kogunenud ligikaudu 8165.
Lennuki jõuallikateks olid neli Rolls-Royce Trent 900 mootorit.
Seotud lood
Maailma suurimate reisilennukite Airbus A-380 Rolls-Royce'is valmistatud mootorid vahetatakse välja.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.