Tavaliselt teeb lennujaama transiitsõlmeks seal tegutsev lennufirma, näiteks, kui Helsingi puhul on see Finnair, siis Eesti puhul on suurim lootus Tallinna Lennujaama juhi Rein Loigu sõnul selleks meie oma lennufirmal Estonian Airil.
Loik ütles "Terevisioonis", et põhiküsimus on, kuidas tekitada Tallinna transiitsõlm. Tema sõnul võib Tallinn muutuda transiitsõlmeks ka mõnele kaugemale lennukompaniile, kes otsib võimalusi edasiliikumiseks, kuid eelkõige loodab ta, et Eesti toetab nii Estonian Airi arengut kui ka uute lennuliinide tulemist Tallinnasse.
"Estonian Air on see, mis kindlalt siia jääb ehk on nö kindla peale minek. /.../ Aga me peame tegutsema ka selles suunas, et oleks uusi tulijaid. Ma arvan, et see oleks parim lahendus," rääkis ta.
Seotud lood
ASi Tallinna Lennujaam juhatuse esimehe Rein Loigu sõnul on lennuliiklus Eestis aktiviseerumas ning pole välistatud, et juba sel kalendriaastal lisandub Tallinna mõni uus vedaja.
Jaanuarist Tallinna-Helsingi vahel lendama hakkav SASi kontserni kuuluv Blue1 pakub konkurentidest odavamat piletihinda.
Estonian Air teatas, et plaanib laiendada oma baasi Vilniuse lennujaamas.
Endine Estonian Airi juht Erki Urva ütleb, et kõik potentsiaalsed ja tulevased lennufirma nõukogu liikmed on väga lugupeetud ja kogemustega inimesed, ainult üks asi häirib teda – lennuäri kogemustega jääb sinna ainult üks liige ja see on SASi esindaja.
Euroopa transpordisektor seisab silmitsi suurte väljakutsetega, mis on seotud rangemate regulatsioonide ja kasvava vajadusega keskkonnasõbralikkuse järele. UTA Edenred pakub lahendusi, mis aitavad autoparkidel paremini toime tulla nii digitaalse halduse kui ka kütusekulu optimeerimisega.