Kolmandat kuud järjest kasvas tarbeautode müük eelmise aasta sama kuuga võrreldes. Juulis müüdi 122 tarbeautot, mida on pea kaks korda enam kui aasta varem.
AMTELi andmeil müüdi enim Citroeni väikekaubikuid, alla nelja kuupmeetrise kaubaruumiga masinaid läks kaubaks veerand kogu müügist. Väikekaubikud kasvasid juulis ka mullu sama kuuga võrreldes enim, kolm korda. Väikekaubikute müük kasvas enim ka seitsme kuu lõikes, 228 müüdud autot näitavad kahekordset tulemust mullu sama perioodiga võrreldes. Kolmandiku võrra paranes ka raskeveokite müük, mida seitsme kuuga 127 realiseeriti. Busside müük astub eelmise aastaga samas taktis.
Seitsme kuuga müüdi Eestis 741 uut tarbeautot ehk täpselt sama palju kui mullu samal ajal.
Sõiduautosid müüdi juulis 765 ehk 126 võrra enam kui aasta tagasi.
Kokku müüdi Eestis seitsme kuuga 5400 uut autot, mis jääb ligi 1000 võrra alla eelmise aasta tulemusele.
Seotud lood
Võrreldes eelmise aasta aprilliga, kukkus uute tarbeautode müük selle aasta aprillis üle kolmveerandi; aastaalguse väljarabelemine on vahelduv, ilmneb Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Liidu (AMTEL) andmetest.
Kaheksa kuuga müüdi Eestis 879 uut tarbeautot ehk seitse protsendi enam kui mullu samal ajal. Augustimüük aga tähistab viimase pooleteise aasta parimat tulemust.
Ehkki võrreldes 2009. aasta märtsiga, müüdi Eestis 2010. aasta märtsis uusi tarbesõidukeid üle kümnendiku vähem, saavutati selle aasta alguskuude taustal poole paremad tulemused.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.