• 25.05.10, 14:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eurolines looja, asemele luksliin ja odavliin

Valdusfirma MootorReisi Gruppi kuuluv AS Lux Express Estonia asendab rahvusvahelise bussiliini kaubamärgi Eurolines odav-kaubamärgiga Simple Express, teatab bussifirma.
Bussiliikluse operaator MootorReisi Grupp kavatseb loobuda Eurolinesi kaubamärgist ja hakkab edaspidi pakkuma teenust kahe
uue kaubamärgi all: Lux Express ja Simple Express. Esimene neist on suunatud lisateenuseid hindavale tööreisijale. Teine püüab olla "... Baltikumi esimene odavbussitoode soodsat ja kiiret bussiühendust hindavale noorele reisijale," seisab firma teates
"Miks sündis otsus tuua turule odavbussiliin Simple Express?
-       2009. aastal kokku vedas Lux Express 95401 reisijat. Hinnanguline turuosa oli bussitranspordi osas umbes 65-70%.
-       Aastal 2008 kasvas turg Tallinn-Riia liinil eelmise aastaga võrreldes 80%, 2009 võrreldes 2008 ~13%.
-       Seoses Lux Express osakaalu kasvuga liinil ja senisest suuremat lisaväärtust pakkuvate toodete turuletoomisega on ka keskmine hind 2010 v. 2009 tõusnud 6-7%.
-       Samas on turul väga olulised, traditsiooniliselt bussitransporti kasutavad segmendid, kelle jaoks peamine otsustusargument on hind. Lux Express, kui  põhitoode ei vastanud enam nende segmendi ootustele ja vajadustele.
-       Lux Expressi hinnangul võiks turg aastaks 2013 jõuda u 250’000 reisijani, millest 60-70’000 võiks olla Simple Express.
Siit tuli idee tuua turule uus odavtoode, mis pakuks stabiilset ja usaldusväärset transporditeenust turu madalaima hinnaga. Erinevus Luxiga on siis tavajuhul ~40%, " selgitab ettevõte oma sammu.
Bussifirma  reisijate arv Tallinn-Riia liinil on, võrreldes 2009. aasta nelja alguskuuga, kasvanud 2010. aasta esimesel neljal kuul 26%.
Kuu     2009    2010    Muutus
Jan     5110    6338    24%   Feb     5026    6471    29%   Mar     6133    8144    33%   Apr     6759    8128    20%                                 Kokku   23028   29081   26%                                                               
 

Seotud lood

Uudised
  • 27.05.10, 16:36
Saarpuu: meile konkurente pole
Äsja kaubamärkidega mitu puhku vangerdanud ASi Lux Express juhataja Hannes Saarpuu põhjendas muutusi vajadusega täpsustada teenust, millele aga konkurente pole.
Uudised
  • 11.05.10, 15:01
Euroopa parimal rahvusvahelisel bussiveol lagi käes
MootorReisi Grupp OÜ omanik Hugo Osula sõnul on rahvusvahelise bussiveo hiilgeajad ümber, kuid Eestit kollitab Euroopa otseühenduste põud.
Uudised
  • 17.05.10, 17:09
airBaltic ja Lux Express panid leivad ühte kaubamärki
Lätlaste lennufirma airBaltic ja meie bussivedaja Lux Express hakkavad toimetama ühise kaubamärgi airBalticBus all, teatab bb.lv.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele