Alates tänasest lendab Finnair oma spetsiaalse kaubalennukiga Helsingist Söuli ja Hong Kongi kokku 4 korda nädalas, teatab lennufirma.
Tegemist on lennufirma oma ettevõtmisega, mille tarbeks ehitati ümber senine reisilennuk Boeing MD-11 puhtalt kaubalennukiks. Selle lennuki kandevõime on üle 80 000 kilogrammi ja mahtuvus üle 500 kuupmeetri. Boeing MD-11-d on üle maailma kaubavedudel ühed enim kasutatavad lennukid.
"Kasvav kauba nõudlus Aasia turgudel annab meile võimaluse paisutada võimsusi Aasia ja Euroopa vahel. Kaubavedu suunatakse Aasiast põhiliselt Põhja-Euroopasse, mis aga ongi meie koduturg," selgitas Finnairi veoala juht Antero J. Lahtinen.
Mõlemal - Söuli ja Hong Kongi - liinil kulgeb lennuk kaks korda nädalas. Helsingist Söuli lähevad lennud kolmapäeviti ja pühapäeviti, Helsingist Hong Kongi aga neljapäeviti ja laupäeviti. Tagasilennud toimuvad Söulist Helsingisse esmaspäeviti ja neljapäeviti ning Hong Kongist Helsingisse reedeti ja pühapäeviti.
Esimene lend läks täna, 12. mail siis Helsingist Söuli.
Lahtise sõnul jätkab lennufirma Aasia liinil kaubavedu ka reisilennukitega, kuid spetsiaalse kaubalennukiga mahud kordistuvad.
Seotud lood
Võrreldes eelmise aasta maiga, kasvas selle aasta mais Finnairi kaubavedu üle poole ja reisijate vedu küll mõnevõrra, teatab lennufirma.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.