• 07.05.10, 13:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vene firmad vajavad Eesti teid ja sadamaid

Eelmisel nädalal toimunud rahvusvahelisel veomessil TransRussia 2010 huvitusid Vene firmad jälle naftaveost läbi Eesti ja üldse meie jäävabadest sadamatest, ilmneb EAS-i teatest.
"Huvi ei piirdunud vaid naftatransiidiga, samavõrra oluliseks peeti ka meie pakutavat infrastruktuuri ja  tugiteenuseid. Tähelepanu pälvisid Eesti jäävabad sadamad ning Muuga konteinerterminal kui sobiv alternatiiv praegu kasutatavatele sadamatele,“ kommenteeris EASi ekspordidivisjoni direktor Allar Korjas.
„Õhkkond oli oluliselt avatum kui paar aastat tagasi – Eesti ettevõtetega soovitakse jälle koostööd teha. Lõime ühisstendiga sobiva platvormi kontaktide loomiseks ja kohtumiste pidamiseks, nüüd on pall ettevõtjate käes. Eesti ettevõtete kodutöö oli väga hästi tehtud ja  ettevalmistused messiks põhjalikud,“ kirjeldas ta kolm aastat tagasi pea katkenud suhete taassoojenemist.
Eesti tutvustas end messil väravana Euroopa ja Aasia vahel, mis suudab pakkuda tõhusaid ja kõikehõlmavaid lahendusi logistika- ja transpordivaldkonnas ning just sellist huvi Eesti ettevõtete vastu üles näidatigi.
 Üks Eesti ettevõtetest, Mann Lines on TransRussia messi külastanud aastast 1999, oma nime all oldi väljas teist korda. “Meile sobis hästi just selleaastane ühisstend – nii selle kontseptsioon kui  ka uudne kujundus,“ kommenteeris Mann Lines OÜ tegevdirektor Tiit Arus. „Uusi kontakte me messilt väga palju ei oodanudki ja  seega keskendusime  põhiliselt vanade uuendamisele –  eelnevalt oli kokku lepitud mitmeid kohtumisi,” selgitas Arus.
Aruse hinnangul on messil kontaktide uuendamine mugav, kuna seal on esindatud mitmete tegevusvaldkondade juhtfiguurid nii Euroopast kui ka Venemaalt. Mann Lines kavatseb messil osaleda ka järgmisel aastal.
Eesti ühisstendil osalesid Eesti Raudtee ning Tallinna Sadam, Muuga sadamas konteinerveolaevade käitlemisteenuseid osutav Muuga CT AS, transpordiga seonduvaid tollimaaklerluse ja kaupade ladustamise teenuseid pakkuv ettevõte Mann Lines OÜ. Samuti Paldiski Lõunasadamas tegutsev stividorfirma ESTEVE Terminal AS, Baltikumi suurim naftasaaduse ja vedelgaasi veoks vajalike tsisternvagunite rentija Spacecom AS; Eesti üks suuremaid sega-, puist- ja puidulastide ning temperatuuritundlike veoste töötlemisega tegelev sadamaoperaator AS Refetra. Veel osalesid Baltimaade suurim raudteeveeremi varuosade tarnija AS Skinest Rail, piletimüügisüsteemide arendaja OÜ Tuule Piletikeskus, ekspedeerimisteenuste pakkujad Wett Eesti OÜ, Woodyscovery OÜ ja Shipload OÜ ning jälgimissüsteemi rakendaja LostnFound.
Eesti osalemist TransRussia messil rahastati Euroopa Regionaalarengu Fondist. TransRussial osales väljapanekutega ligi 500 organisatsiooni kolmekümne kolmest riigist.

Seotud lood

Uudised
  • 27.04.10, 16:00
Eesti transiidihirm tammub kui kana takus
Eesti piiri taga laiuv Ust-Luga Sadam on terminalide avamisega kimpus: mitmeotstarbelise terminali ja naftaterminali avamine tuleb taas edasi lükata, teatab Transport Weekly.
Uudised
  • 24.03.10, 09:04
Vähi: Ust-Luga jätkab kasvu, kuid Eesti sadamad veel ei saa
Transiidiärimehe ja Silmet Grupp AS juhatuse esimehe Tiit Vähi kinnitusel areneb Ust-Luga Sadam veelgi, tõuge ju saadi pronksiööst. Seni aga Eesti sadamail suurt investeerida pole mõtet.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele