• 18.03.10, 06:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saareväli: tegelikult ju võitsin

EST-Trans Kaubaveod AS omanik Sulev Saareväli leidis, et ETK veolepingust ilmajäämise pärast pole põhjust nutta - tegelikult selline lahendus on hoopis parem.
"Esimest korda olen elus õnnelik, et ma ei saanud, saad sa aru!" teatas Saareväli suure kergendusega ETK kontserni veolepingu pikendamisest ilma jäämise kohta.
Tema sõnul ei ole ju tegelikult võimalik pakkuda sellist hinda, et sõida veega ja maksa peale. "Pakkusin praktiliselt nullkasumiga hinda," tõdes firmajuht.
Kas on teada, kes tuli ETK veokonkursil võitjaks?
"Ei tea ja mind ei huvita ka," kostis Saareväli tülpinult. "Vaata, igal asjal on hind. Kui sa hinda koostad, siis isegi mingi kiire arvutusega arvestad palku, üldkulusid, vahendeid jne. Siis on ju tulemus kohe näha," pidas ta konkurendi väidetavalt madalamat pakkumist absurdseks.
"See on surnult sündinud peojekt," oli Saareväli hinnang ETK valikule karm.
Kas ETK valik on siis miinusega vedu?
"Absoluutselt. ETK Hulgi juhtkond vastutab. ETK liikmed saavad ühel päeval aru, et kui ikka liha on libe ja piim tilgastanud, siis kliendid lähevad mujale. Otsustaja on ju tellija ehk kes maksab, see tellib ka muusika," seletas ta.
Veidi mõelnud, Saareväli lisas tähenduslikult: "Mulle pole Eestis konkureerivat tegijat. See, kes selle veolepingu võitis, on ilmselt mõne autoga vedaja. Mul aga jäi selgelt rohkem alles, kui saamata."
 
 
 

Seotud lood

Uudised
  • 16.03.10, 16:15
ETK: Est-Trans jäi konkursil alla
Kaubanduskontserni ETK juht Kati Kusmin tunnistas, et veokonkursi tulemusel jäi Est-Trans Kaubaveod kõrvale ning veolepingud sõlmitakse firmadega, kes tegid paremad pakkumised.
Uudised
  • 16.03.10, 15:30
ETK otsus maksab veofirmale Est-Trans 25 miljonit
Kaubanduskontsern ETK lõpetab veolepingu ASiga Est-Trans Kaubaveod, mis omaniku Sulev Saareväli kinnitusel kaotab seeläbi kümneid miljoneid kroone.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.04.25, 17:41
Milliseid digivahendeid ja keskkonnasäästlikke lahendusi vajab kaasaegne autopark?
Euroopa transpordisektor seisab silmitsi suurte väljakutsetega, mis on seotud rangemate regulatsioonide ja kasvava vajadusega keskkonnasõbralikkuse järele. UTA Edenred pakub lahendusi, mis aitavad autoparkidel paremini toime tulla nii digitaalse halduse kui ka kütusekulu optimeerimisega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele