Lääne-Euroopas kolmanda tulemuse saavutanud Renault võlgneb oma edu põhiliselt Megane’i perekonnale ja Twingole. Kergete tarbesõidukite turul kasvas grupi turuosa 1,2 protsendipunkti võrra 15,6%-ni. Kergete tarbesõidukite turul säilitas Renault esikoha. Dacia läbimüük kasvas 91% võrra ja jõudis 1,3%-ni Euroopa turust.
Prantsusmaal suurenes Renault’ grupi läbimüük 7,3% võrra 701 998 sõidukini. Renault on Prantsusmaal oma 23,5%-lise turuosaga (sõiduautod ja kerged tarbesõidukid) 2009. aastal jätkuvalt enim müüdud kaubamärk. Dacia tõusis oma 2,5%-lise turuosaga (sõiduautod ja kerged tarbesõidukid) esikümnesse.
Renault Samsung Motors suurendas oma turuosa 0,8 protsendipunkti võrra 9,3%-ni ehk mahuliselt 31% võrra ja tõstis Lõuna-Korea 133 630 müüdud sõidukiga grupi kolmanda suurusega turuks.
Renault’ grupi müügimaht väljaspool Euroopat moodustas kogu läbimüügist 34%.
Nissani tulemused
Nissan müüs aasta lõpuks kokku 3 358 413 sõidukit ehk 9,4% võrra vähem kui eelmisel aastal. Nissani 2009. aasta ülemaailmne turuosa oli 5,4%.
Ameerika Ühendriikides müüdi kokku 770 103 Nissani ja Infiniti sõidukit ning saavutati 7,4%-line turuosa. 2009. aastal müüdi mudelit Rogue rekordilised 77 222 ühikut ehk 5,7% võrra rohkem kui eelmisel aastal. Maxima ja sportmudeli 370Z läbimüügi kasv oli 2008. aastaga võrreldes vastavalt 13,3% ja 26,9%.
Hiinas, mis on nüüd Nissani jaoks suuruselt teine välisturg, suurenes ettevõtte sõiduautode müük 38,7% võrra 755 518 sõidukini. Läbimüüki juhtis esimudel Teana, mille nõudlus kasvas oluliselt 149,2% võrra kuni 108 504 ühikuni. Mudeli Sylphy läbimüük kasvas ka väga palju (81,4%) kuni 96 174 ühikuni.