Narva linn kavatseb jätkata tasu võtmist ning on valmis sel teemal riigikohtus edasi vaidlema.
Narva linnavalitsuse väitel toimub kogu järjekorra tasuline korraldamine ja teenuse osutamine mitte riigipiiril, vaid sellest kahe kilomeetri kaugusel parklas ehk autojuhtidelt võetav teenustasu pole seotud piirikorraldusega ja seega pole põhiseadust rikutud, vahendab ERR.
Narva linnavalitsuse jurist-nõuniku Pjotr Näki sõnul ei korraldata parklas ei piir-, passi, ega ka tollikontrolli ning seega ei saa väita, et Narva maksustab ülepiiri liiklust.
Veoautode puhul on 200-kroonine tasu tingitud vajadusest hoida korda ka väljaspool parklat ehk pikki Tallinna maanteed seisvas veokite rivis ja seda olevat nõudnud autojuhid ise, paludes kaitset järjekorrakohti müüvate kelmide eest. Sõiduautode eelisjärjekorra puhul on aga on Näki väitel igal autojuhil valik olemas, kas seista tasuta üldises järjekorras või maksta 300 krooni ja läbida järjekord kiiremini.
Seotud lood
Õiguskantsler Indrek Teder on endiselt seisukohal, et Narva linnavalitsuse poolt autojuhtidelt võetavad piiriületustasud on vastuolus põhiseadusega ning tõenäoliselt pöördub ta Riigikohtusse.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.