"Uudiseid ikka loen, kuid meie ettevõttele see otseselt erilist mõju ei avalda," teatas Tallinna Sadama juhatuse esimees Ain Kaljurand aktsiisitõusu uudise peale.
"Kuid see avaldab kindlasti mõju operaatoritele, kes terminalides kaupu liigutavad. Seega sektorile tervikuna siin mõju on ja ilmselt nii hindade kui rahvusvahelise konkurentsi osas. Kuid Tallinna Sadamale otseselt see mõju ei avalda," lisas ta.
Äripäev tundis huvi, kas näiteks veonduse alaga seotud inimesed olid teadlikud, et eile lisas Riigikogu Rahanduskomisjon alkoholi-, tubaka-, kütuse- ja elektriaktsiisi seaduse muutmise seaduse eelnõule muudatusettepaneku. Selle ettepaneku kohaselt peaks järgmise aasta jaanuarist kerkima bensiini ja diisli aktsiisimäär bensiinitonni osas 6228 kroonilt 6615 kroonile ja diislitonni osas 5787 kroonilt 6148 kroonile. Seega peaks koos käibemaksudega kütuseliiter kallinema kuni 45 senti.
Seotud lood
Majanduskonverentsil „Tallinna roll Eesti-Vene majanduse ja transpordi suhetes“ rõhutas AS Tallinna Sadam juhatuse esimees Ain Kaljurand, et Eesti transiit saab tõhusaks sadama ja raudtee koostöös, ilmneb linnavalitsuse teatest.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.