"Eesti Raudteel on loomulikult hea meel, kui tuleb kaupa juurde," avaldas Eesti Raudtee juhatuse liige Priit Haller heameelt järgmisel nädalal saabuva hiinlaste delegatsiooni üle.
Tema sõnul on see täiesti reaalne, et hiinlased teeksid transiiti Euroopasse piki raudteed. Samas on Eesti raudteevedu siin paljuski sõltuv Venemaast, täpsemini sealsetest tariifidest.
Siiski nentis Haller, et ilmselt kipub hiinalste käik Eestisse olema pigemini mereveoteemaline. Sellegipoolest vaatab ta lootusrikkalt ka raudteetransiidile.
"See oleks väga hea, kui hiinlased tooksid oma kauba siia mööda raudteed. Eesti Raudtee on selleks valmis," kostis ta.
Äripäeva andmetel toimub esmaspäeval, 2. novembril Hiina asepeaministri visiit Eestisse. Visiit keskendub Eesti-Hiina majandussuhetele ning sellega seotud teemadele. Hiina poolt on visiidil kaasas esinduslik üle 70-liikmeline äridelegatsioon.
Seotud lood
"Hiinast maismaad pidi üle Klaipeda Euroopasse... - ütlen ausalt: ma sellesse ei usu," välistas Tallinna Sadama juhatuse esimees Ain Kaljurand raudteetransiidi Hiinast Euroopasse.
Juhtivad Soome firmad sõlmivad enam kui miljardi euro väärtuses kaubanduskokkuleppeid Hiinaga.
"Te olete valinud Ningbo näol endale väga hea koostööpartneri! Edu Teile!" tunnustas isalikult hiinlaste muidu pühalikult surmtõsine asepeaminister Zhang Dejiang eestlasi.
"Minu hinnagul on Tallinn jäänud Riia ja Kotka varju. See ongi läinud nii poliitilistel põhjustel," tõdes Eesti Laevaomanike Liidu tegevjuht Enn Kreem Tallinn Sadama kohta.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.