Uus, alates 2012. aastast Forde tootev ja 490 miljonit dollarit maksev tehas kerkib Chongqingi linna. Aastatoodanguks lubatakse 150 000 masinat.
Sellise sammuga suurendab Ford Motor Company oma kohalolekut Aasias - kohas, millele pannakse suurimaid majandustõusu ja kasuminoppimise lootusi.
Uues tehases peaks valmima uus väike Focuse sedaan, mille platvorm peaks omakorda saama aluseks üle maailma kümnele firmamudelile.
Uut mudelit tutvustatkse tuleva aasta jaanuaris Detroidi autonäitusel.
Ford käivitab uue tehase koostöös olemasolevate ühisfirmade partneritega Chonqing Changan Automobile ning Jaapani Mazda. Viimasega neist on koostöö sujunud pikka aega varemgi. Lisaks on Fordil ühisfirma ka Hiina Jiangling Motorsiga, mis toodab tarbesõidukeid.
Seni on Ford Motor Company ühena Detroidi autovalmistajatest saanud hakkama ilma USA valituse abita. Teisalt on nüüdseni pööratud Hiina turule vähe tähelepanu võrreldes konkurentidega.
Uus valmiv tehas aitab ühisfirmal Changan Ford Mazdal kergitada oma koguvõimsust 600 000 autole aastas - see on vähem kui pool General Motorsi võimusest.
Lisaks plaanib Ford investeerida 500 miljonit dollarit oma Indiasse kerkivasse Chennai tehasesse, et toota uut autot nimega Figo. See auto oleks mõeldud Hiina ja teiste Aasia maade jaoks.
Seotud lood
Autotootja Ford kutsus tagasi ligi veerand miljonit sõidukit. Põhjuseks töötamast keelduvad mootorid, teatab Kauppalehti.
Ameeriklaste autoajakirja Motor Trend korraldatud 23 masina võrdluses sai parima tulemuse keskauto Ford Fusion, edastab Taloussanomat.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.