USA transpordifirma FedEx otustas alates 4. jaanuarist 2010 suurendada laevanduskulusid nii riigisisestel vedudel kui välisvedudel keskmiselt 5,9%, vahendas transportintelligence.com.
Põhjuseks on vajadus optimeerida kütusekulusid ilma, et kannataks vedude tihedus ja tulu. Sestap on vajalik kütusekulu omakorda alla suruda, et säilitada positsiooni ja - veelgi parem - tõhustada oma tegevust.
Samuti suurenevad tulevast aastast kulutused gruppi kuuluvatele FedEx Ground ja FedEx SmartPost. Nende kahe kulumäärad teatatakse käesoleva aasta lõpu poole.
"FedExi kui ekspresslaevanduse turuliidri jaoks on klientide vajadused kõige olulisemad," teatas firma asepresident T. Michael Glenn. Tema sõnul võimaldab see eelmainitud hinnaoptimeering FedExil teha võtmeinvesteeringuid laitmatu klienditeeninduse edendamiseks.
1971. aastal tegevust alustanud FedEx (Federal Express) on üks maailma suuremaid transpordifirmasid, mis korraldab vedusid meritsi, maitsi ja õhus - valdavalt Ühendriikides. Selle peakorter asub USAs Tennesse osariigis Memphises ja firma pakub tööd 290 000 inimesele. Ehkki 72 % ulatuses tegevusest toimub USA-s, osutub aasta-aastalt tulusamaks tegevus välisriikides. Firma rivaalideks on mahult siiski tagasihoidlikumad UPS ja USPS.
FedExi 2008. aasta kasum oli 35,5 miljardit dollarit.
Seotud lood
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.