Kaubamaht Läti Raudteel moodustas seitsme kuuga 32,56 mln tonni, mida on 0,3% vähem kui mullu samal perioodil.
Läti Transpordiministeeriumi andmeil vähenes seitsme kuuga siseriiklik kaubavedu 22,3% võrra 689 400 tonnini, samas rahvusvaheline kaubavedu kasvas 31,9 mln tonnini ehk kerkis protsendi võrra.
Ekspordi- ja importveod raudteel kahanesid vastavalt 6,6 ja 33,5% võrra. Transiitkaubavedude mahud kasvasid seitsme kuuga 4,5% võrra, ulatudes 29,2 mln tonnini. 9,5% võrra kasvasid ka transiitkaubamahud Läti sadamais.
Käitletud kaupade mahud sadamates kahanesid seitsme kuuga keskmiselt 0,6% võrra. Suurim langus tuli Liepaja Sadamas, kus 2,4 mln käitletud kaupu on 5,6% kehvem tulemus kui aasta varem. Ventspilsi Sadama mahud kahanesid 1,2 ja Riia Sadamal 1,3% võrra.
Seotud lood
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.