Viru maakohus teatas eile Pakri Tankers OÜ pankrotimenetluse lõpetamisest. Pankrot jäi raugemise tõttu välja kuulutamata.
Merevedusid, vedelkeemia- ja naftasaaduste vedu pakkuv Pakri Tankers OÜ kuulub Alexela Logisticsile, millest 50,2% kuulub läbi Terminali Partnerite OÜ ja Juhtimise Partnerite OÜ enamusomaniku Kadaka Varahalduse OÜ suurärimehele Heiti Hääl.
Ettevõtte tegevjuht ja juhatuse liige Dimitrijs Savins teatas firma aastaaruandes 2008. aasta kohta, et 38 mln kroonise kahjumiga lõppenud aasta tulemuse põhjustas Vene naftasaaduste ja keemiatoodete transiidi sisuline lakkamine läbi Eesti sadamate. Tulemusi mõjutasid ka kõrged kütusehinnad ja madal USA dollari kurss. Seetõttu otsustas akstionär ettevõtte likvideerida, kuna ei näe võimalust äriplaani täitmiseks.
Pakri Tankers OÜ dokumentide hoidjaks määrati juhatuse liige Dimitrijs Savins.
Seotud lood
Viru maakohtu määrusega algatati möödunud nädalal Pakri Tankers OÜ pankrotimenetlus. 125,2 mln krooniga Alexela Logisticsi poolt ostetud osalusega ettevõte teenis kaks aastat kahjumit.
Suurettevõtja Heiti Hääle osalusega Pakri Tankers OÜ, mille pankrot tänavu augustis rauges, juhtkond tegi pankrotihalduri hinnangul juhtimisvigu raamatupidamises ning võis eksida ka pankroti väljakuulutamisega venitades. Ka ei saa välistada, et firma maksejõuetus tulenes rasketest juhtimisvigadest.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.