Hanjin Shipping teatas täna teise kvartali tulemuseks 1,3 mlrd USA dollarit ehk ca 14,5 mlrd krooni käivet ning enam kui kaks miljardit krooni tegevuskahjumit.
Negatiivsest tulemusest hoolimata on ettevõtte teatel märgata valgust tunneli lõpus, sest konteinerivedude maht kasvas möödunud aasta sama kvartaliga võrreldes 22,7%. See tõi kaasa ka käibe kasvu 2,5% võrra.
Laevafirma tõlgendab seda kui majanduse taastumise esimesi märke konteinerivedudes.
Samas puistekaupade vedude käive kahanes umbes kolmandiku võrra, põhjuseks mahtude vähendamine ja laevade käibelt võtmine.
Kahjumi taga on ka ettevõtte endine ja suletud tütarfirma Senator Lines.
Ehkki maailmamajanduses on laevafirma teatel märgata paranemise märke, võtab selle mõjude jõudmine konteinerivedude sektorisse veel aega.
Hanjin Shipping on Hanjin Gruppi kuuluv laevafirma, asukohaga Lõuna-Koreas. Laevafirma opereerib enam kui paarisaja alusega.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.