Estonian Air kinnitas eile, et uusi muutusi lähema kolme kuu jooksul lennuplaanis ei plaanita. Küll kärpis lennufirma möödunud nädalal liine, lõpetab mõned enne plaanitut või muudab lennuaegu.
Küsimusele, kas lennufirma jagas lennuplaani muutusi kommenteerides eile väärinfot, vastas Estonian Airi kommertsala asepresidendi kt Rauno Parras, et tegemist on juba möödunud nädalal sisse viidud muudatustega, mitte enam planeeritavatega.
"Tegemist on täna lennufirmale tavapärase optimeerimisega. Vaatame nõudluse ja broneerimiste järgi tasuvust ning otsustame siis, kas opereerida liinil, lühendada seda või lõpetada," lisas Parras. "Seda täna väita ei saa, et aasta alguses tehtud lennuplaan on kivisse raiutud ja kõik realiseerum sajaprotsendiliselt."
Estonian Air lendab praegu Parrase sõnul kuue lennukiga (neli Boeingut ja kaks Saabi) ning sellest piisab lennuplaani täitmiseks. "Et meil onliiga vähe lennukeid lennuplaani täitmiseks, ei vasta tõele," lisas Parras.
Lugejad kommenteerisid Pariisi liini opereerimise lõpetamise peale, et tegemist on alati reisijaterohke liiniga. Parrase sõnul on reisijaid täis lennuk aga ainult pool tõde ega näita tegelikku tulusust. Pariisi liini keskmine täituvus on tema sõnul langenud 90% 70% peale. "Puhkusereisidel on inimeste valmisolek kõrgema piletihinna maksmiseks madalam ja puhkuseliinil kipub 70% täituvus jääma madalaks," kommenteeris Parras.
Koostööpartneritele on Parrase kinnitusel möödunud nädalal sisse viidud muudatustest teada antud, kliente informeeritakse jooksvalt.
------
Logistikauudised uuris Estonian Airi lennuplaani ja leidis lähema kolme kuu kohta näiteks sellised muutused.
Dublin: 30. augustini töötama pidanud liinil väljub viimane lend Tallinnast 9. augustil ja Dublinist 10. augustil.
Moskva: 21. juulist kaovad ära teisipäevased väljumised Tallinnas ja Moskvast, neljapäevane väljumine teeb viimase väljalennu liinil 6. augustil. Lennud lisas lennufirma suvisesseplaani vastavalt 4. juunist ja 7. juulist.
Brüssel: praegusest viiest väljumisest väljub järgmisel nädalal neli ja ülejärgmisel kolm. Esimesena jääb ära kolmapäevane, siis teisipäevane lend. 34. nädalal teeb firma Brüsselisse ainult esmaspäevase ja reedese lennu, septembri esimesel (37.) nädalal asendub neljapäevane kolmapäevasega. 36. nädalal teeb EA liinil nädalaks viis väljumist mõlemal suunal. Oktoobri viimasel (44.) nädalal lõpetab Brüsselist reedene väljumine.
Barcelona: 27. oktoobrini lendama pidanud Barcelona laupäevane lend teeb viimase väljumise 26. septembril.
Hamburg: töötab augusti viimase nädalani, laupäevane õhtune lend asendub viimaseks nädalaks Tallinnast 08.05 väljumisega ja Hamburgist 09.35 väljumisega.
Muutuseid lennuplaanis esineb ka Stockholmi liinil.
Lisaks ärajäävatele lendudele alustab Estonian Air 27. juulist lende liinil Tallinn-Peterburi, 24. augustist lendab Estonian Air ka liinil Tartu-Stockholm ja 9. septembrist lisandub Estonian Airi lennugraafikusse liinil Tallinn-Berliin lisaks esmaspäevasele ja reedesele otselennule ka kolmapäevane lend.
Seotud lood
Lennukompanii Estonian Air oli juunis-juulis kasumis - firma turuosa kohalikul turul on kerkinud viimaste aastate kõrgeimale tasemele, tsiteeris agentuur Bloomberg firma juhti Andrus Aljast.
9. septembrist lendab Estonian Air Tallinna ja Berliini vahel kolmel päeval nädalas, lisades kolmapäevased edasi-tagasi lennud.
Estonian Air sulgeb plaanitust varem lendamise Tallinna Pariisi liinil. Viimane lend nii Tallinnast kui Pariisist väljub 1. oktoobril.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.