Sügisest Hiiumaa ja mandri vahelisele liinile plaanitud uus Saaremaa Laevakompanii parvlaev võib tulla hoopis Kuivastu–Virtsu liinile.
“Kui hiidlased laeva tõesti ei taha, läheb see Saaremaa liinile,” ütles SLK tütarfirma Väinamere Liinid juhataja Urmas Treiel Oma Saarele.
Põhjuse selliseks väljaütlemiseks andis talle eile Postimehes pealkirja all “Hiidlased ei taha Leedo uut praami” ilmunud uudislugu. Selles tsiteeriti Hiiumaa ettevõtjate liidu esimeest Tanel Malka: “Praegu mängitakse selle peale, et suur laev mahutab rohkem, aga sellele ei mõtle keegi, et ühenduse kvaliteet selle all kannatab. See laev sobiks Saaremaale, kuid on Hiiumaa jaoks selgelt liiga suur.”
Urmas Treiel sõnas, et iga muudatus või uus lähenemine tekitab esialgu inimestes ka vastureaktsioone, kuid on päris selge, et see laev ehitatakse just hiidlaste huve silmas pidades.
Tanel Malk kinnitas Oma Saarele, et Postimehe lugu on suuresti jama.
“Kindlasti 99,9 protsenti hiidlastest tahab seda laeva, see pole üldse mingi küsimus,” ütles Malk. “Teema on ainult suvine graafik, millega me rahul pole ja mille osas soovime läbi rääkida.”
Seotud lood
Hiidlasi ei rahulda Saaremaa Laevakompanii (SLK) tütarfirma kava tuua sügisest Hiiumaa liinile vaid üks laev, mis hakkaks sõitma iga kolme tunni tagant.
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.