Internetist saab vaadadata, kus on kaup ja millal see sihtkohta jõuab, kuna Volvo uuendas transpordiinformatsioonisüsteemi Dynafleet.
Funktsiooni Customer Online Tracking (online jälgimise funktsioon kliendile) abil saab transporditeenuse tellija siseneda programmi Dynafleet Online ning saada informatsiooni selle kohta, kus veok on, millal on koorem peale laetud ja mis on oodatav saabumisaeg, teatas Volvo. Samuti on vähem pinget logistikutel ja ekspediitoritel, kes informatsiooni muidu kõnede ja meilide abil edastama peavad.
"Nii saavad meie kliendid oma kliendisuhtlust parendada ja lihtsustada administreerimist," ütleb Johan Rundberg, Dynafleeti integratsioonijuht.
Uue funktsiooniga on logistikul lihtsam veokijuhile edastada ka täpne tarneaadress. Vajutades Dynafleet Online kaardile, saab logistik saata tellimuse, mis automaatselt sisaldab ka tarneaadressi koordinaate. Kui veokil on ka GPS piisab juhil vaid tellimuse kinnitamisest ja ühe käsklusega saab ta navigeerimisabi kuni sihtkohta jõudmiseni.
"Tegemist on lihtsa ja väga efektiivse lahendusega. Transpordiettevõttel on seeläbi alati täielik kontroll veoki asukoha osas. Juhil pole vaja peatuda, et lisada manuaalselt sihtkoht navigeerimissüsteemi ning vääritimõistmise risk väheneb," ütleb Johan Rundberg.
"Meie viimane kliendiuurimus, milles osales üle 1300 kasutaja, näitas, et kaart on kõige hinnatum töövahend Dynafleetis. Uute funktsioonide abil on kaart veelgi kasutajasõbralikum."
Seotud lood
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.