• 25.05.09, 19:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sakslased lendasid vana Fokkeriga Kuressaarde

Reedel maandusid Kuressaare lennuväljal kolm Saksamaa lennuklubi lennukit, millest üks oli 1951. aastal ehitatud Fokker.
“Saksa lennuklubi liikmed teevad ikka selliseid paari- kolme nädala pikkuseid lennutuure, sõidavad ühest kohast teise ja otsivad huvitavamaid paiku,” ütles Meie Maale Kuressaare lennujaama lennujuht Monika Käst.
Tema sõnul oli sakslastel juba enne teist maailmasõda selle lennuki joonised olemas, kuid valmis tehti pärast sõda. Tegemist on väikelennukiga, mille kogukaal ehk stardimass on 1600 kilo, mootori võimsus 270 hobujõudu, keskmine kiirus 120 sõlme/tunnis.
Lennuki kapteni John Mülleri sõnul olevat lennuk hea lendama õppimiseks ja omab häid manööverdamise võimalusi, mistõttu on seda kasutatud ka akrobaatilisteks lendudeks.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele