• 20.05.09, 18:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Viking Line asus Läänemerd päästma

Laevafirma Viking Line liitus Baltic Sea Action Group’iga (BSAG) Läänemere kliima ja seisundi parandamisel, toetades oma 50. tegevusaasta puhul rahaliselt BSAG’i katusorganisatsiooni, sihtasutust „Foundation for a Living Baltic Sea”.
Partnerid kinnitasid koostööleppe eile Helsingis ühisprojekti avaüritusel Baltic Sea Action Summit, milles osalesid ka Soome Vabariigi president Tarja Halonen, peaminister Matti Vanhanen ja BSAG-i juhatuse esimees Ilkka Herlin.
“Koos Soome Vabariigi presidendi, peaministri ja BSAG’iga kutsume üles kõiki, kellel on rahalisi vahendeid, jõudu ja lahendusi, ühisel algatusel päästma Läänemere kliimat. Selleks on vaja poliitilist tahtmist, konkreetseid tegusid ning firmade ja eraisikute panust. Valdkondade juhtivad ettevõtted teadvustavad, et vastutus keskkonna eest peab kuuluma firma tegutsemispõhimõtetesse nii tänasel päeval kui ka tulevikus,” ütles BSAG’i juhatuse esimees Ilkka Herlin.
”Baltic Sea Action Group pakub meile loomulikku koostöövõimalust – väljapakutud konkreetsed projektid Läänemere päästmiseks täiendavad Viking Line’i igapäevast keskkonnakaitsetööd. Läänemeri on Viking Line’i tegevuspiirkond ning tahame vastutada selle heaolu eest“, kommenteeris Viking Line’i tegevjuht Nils-Erik Eklund uut koostöölepingut.
Viking Line on viimaste aastate jooksul teinud aktiivset keskkonnakaitsetööd ja täitnud nõudmisi, mida ISO 14001 standardile vastav keskkonnajuhtimissüsteem ette näeb. Ettevõtte peakontor ja kõik laevad on saanud ISO 14001 esitatud keskkonnasertifikaadi. 
Viking Line’i keskkonnakaitsetöö ulatub kohati kaugemale kui kehtivad keskkonnaseadused nõuavad. Laevade reovett ei lasta merre, vaid kogutakse tankidesse ja pumbatakse maale; käideldavad jäätmed kogutakse spetsiaalsetesse konteineritesse, viiakse maale ja töödeldakse seal ümber vastavalt kehtivatele määrustele. Et minimaliseerida väävlisaastet (SOx), kasutavad kõik Viking Line’i laevad alates 1990. aastast madala väävlisisaldusega (kuni 0,5% väävlit sisaldavat) kütust. Kolme Viking Line’i laeva mootorid on varustatud katalüsaatoritega ja üks laev kasutab Humid Air Motor tehnoloogiat (HAM).
Tallinna ja Helsingi vahel sõitva Viking XPRS´i eeskujul ehitatakse ka Viking Line’i järgmine laev keskkonnakahjulikke ohte minimaliseerides. Uue Viking ADCC’i kõik peamasinad ja abimootorid varustatakse kõrgtehnoloogiliste katalüsaatoritega, et saavutada kõrgeim heitgaaside puhastamise tase. Ka laeva ehitamisel kasutatakse uusimat tehnikat, et mõju keskkonnale oleks minimaalne.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.12.24, 10:27
Maksuvõlglaste arv on kasvanud 35%, pankrotis ettevõtete arv 48%
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele