Tõenäoliselt mitte kunagi Saarte Liinid enam nii suurt toetust ei saa, möönis Saarte Liinide juhatuse esimees Ants Tammleht.
Tammleht ütles Äripäevale, et sadamate ehitus on hästi ajastatud ka uute Saaremaa Laevakompanii uute parvlaevade tulekuga.
"Anname endale aru, et tõenäoliselt mitte kunagi Saarte Liinid enam nii suurt toetust ei saa. Seetõttu peame võimalikult palju praegu võimalikult hea hinna eest valmis ehitama," ütles Ants Tammleht ühe kõikide aegade suurima eurotoetuse kohta.
Ta lisas, et hangetel on palju huvilisi ja praegu on hea aeg soodsaks ehitamiseks.
Seotud lood
AS Saarte Liinid sai Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfondist 451,2 miljonit krooni Kuivastu, Virtsu, Heltermaa ning Rohuküla sadama rekonstrueerimiseks.
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.