• 18.05.09, 17:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lennufirmad teenivad Aafrika konfliktikolletes mõlemalt poolelt

90% lennufirmasid, kes on Aafrikas veavad relvi kriisikolletesse, tegelevad samadesse piirkondadesse humanitaarabi transpordiga, selgus Stockholmi rahvusvahelise rahu uuringute (SIPRI) raportist.
Mässulistele relvi vedavate firmade teenuseid on kasutavad ÜRO agentuurid, EL ja ka NATO, lisaks MTÜd, kes veavad piirkondadesse humanitaar abi, kirjutas eyefortransport.com. Lisaks veavad raporti kohaselt samad ettevõtted meelsasti ka muud konfliktset kaupa nagu kokaiin, teematid ja muud mineraalid. 
Raport soovitab, et ÜRO ja teise rahvusvahelised organisatsioonid sõlmiksid vedajatega lepingud, mis sisaldaksid ka eetika klauslit. EL võiks rakendada ka turvaregulatsioone, et relvavedajate äri kinni panna.
„Organisatsioonide ühine seisukoht sunniks vedajaid valima, kas viia konfliktipiirkondadesse relvi või abi, lennuturva reeglite rakendamine sunniks samuti relvärikaid loobuma,“ ütles raporti üks autor Mark Bromley. Nimelt Aafrika lennufirmadel on palju probleeme turvalisusega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele