Maanteeamet investeerib sel aastal teedesse 2,3 miljardit krooni.
Ülevaate suurematest teetöödest andis peadirektori asetäitja Märt Puust. „Varem oleme rääkinud, et teeme oma rahaga teeremonti, täna see teeremont omandab teise tähenduse. Praktiliselt need rahad, mis Eesti riigi poolt teedele pannakse on väga suured. See on sisuliselt väga suur majanduse elavdamise pakett,“ lisas ta.
Eesmärk on võimalikult palju projekte etappideks jagada, et võimalikult paljud ettevõtted saaksid enampakkumistel osaleda, ka väiksemad tegijad. „Üle miljardi krooni suurune projekt on veel Aruvalla-Kose lõik, Tallinna ringtee,“ loetles ta suuremaid. Teised suuprojektid on väiksemateks etappideks jagatud.
Puusti sõnul on kaks suurimat selle aasta projekti Mäo möödasõit, kus tööd juba käivad ja Kukruse-Jõhvi tee, mis saab teispool Tuhamägesid uue trassi. Kolmandana tõi ta välja Valgejõe-Rõmeda projekti. Ühtekuuluvusfondist finantseeritakse ka kolmes etapis Pärnu möödasõidu ehitust. Plaanis on veel Aruvalla-Kose projekteerimine ja ehitus ning Väo-Maardu teelõigu ehitus.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.