Autojuhtidele pidevana näiv Kanama viadukt remont Tallinna-Pärnu maanteel peaks selle aasta juuniks valmis saama.
Maanteeametist selgitati, et 2006 aastal ei teostatud kapitaalremonti vaid ehitati ringi sillavuugid,
mille konstruktsiooni lagunemine muutis olukorra sillal liiklusohtlikuks. Töö tellis Põhja Regionaalne Maanteeamet ja töö tegi K-Most AS, tööde maksumus oli 280 000 krooni.
Käesolev remont mida teeb samuti K-Most AS ja mis maksavad 16 miljonit krooni, võeti ette selleks, et taastada viadukti kandevõime ja likvideerida liiklusohtlik olukord.
Koormuste vastuvõtmiseks paigaldati täiendav, konstruktsiooniväline turviksüsteem. Tugevdati raudbetoon konstruktsioone sammaste kohal. Rajati uus isolatsioonikiht, vee äravoolu rennid, joa- ja tilktorud. Purunenud tugiosad parandati ja täiendati uutega. Sildeehituse kõnnitee konsoolid lammutati ja paigaldati uued normidele vastavad piirded ja valgustipostid.
Sellel aastal lõpetatakse asfaltbetoonkatte ehitus, mida polnud võimalik teha talvel. Samuti toimub terasvantide pingestamine. Tööde lõpetamise tähtaeg on 1. juuni. Erinevates silla remondi etappides on tehnoloogilisi nõudeid, mille täitmine võtab oma teatud aja. Ehitus võib liiklejale tunduda liialt veniv, kuid maanteeamet kinnitas, et see ei ole tahtlik vaid vajalik.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.