Põlvas on täna bussifirma Go Bus ja selle juhtide ning ühe endise kõrge riigiametniku altkäemaksuprotsessi neljas päev.
Altkäemaksuprotsessi süüdistust lugedes selgub lihtne skeem, kuidas suhteliselt väikese rahaga võis riigiametnikult osta teeneid, mis kokkuvõttes läksid riigile maksma miljoneid kroone, kirjutas Postimees.
Endine Valga maavanem Georg Trašanov jõudis Go Busi juhtidelt raha võtta kuus korda, kokku 170 000 krooni ja viimane raha andmise episood selles osas kõnekas, et Trašanov lubas bussifirmale suurt dotatsiooni tõusu.
Toona maksis riik Valgamaal kilomeetri eest bussifirmale toetust 5,34 krooni. Trašanov lubas, et saavutab järgmise aasta algul kasvu kaheksale-üheksale kroonile.
Kohtu all olevad Trašanov ning Go Busi endised juhatuse liikmed Aivo Pärn, Valter Kleis ja Kalle Muru end süüdi pole tunnistanud ega saa üldse aru, milles neid süüdistatakse.
Igatahes on prokurör kindel, et kogu lugu sai alguse märtsis 2006, mil Muru andis Trašanovile 25 000 krooni pistist. Vastutasuks sõlmis maavanem firmaga lepingu, millega kindlustas Go Busi tütarfirmale OÜ Takmain riigi dotatsiooni 7,6 miljonit krooni.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.