• 09.04.09, 15:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Estonian Air piiras käsipagasi mõõtusid

Estonian Air vähendas seoses uute lennukite kasutuselevõtuga salongi lubatava käsipagasi mõõtusid.
Nagu teatab Estonian Airi koduleht, võib iga reisija lennuki salongi võtta kaasa ühe käsipagasi ühiku, mille mõõtmed ei tohi ületada 45×35×20 cm (pikkus-laius-kõrgus) ning kaal ei tohi olla rohkem kui 8 kg. Varem olid käsipagasi maksimummõõdud 56×45×25 cm.
Mõõtude vähendamine on tinditud uue ja väiksema lennukitüübi peatset kasutuselevõtmist Estonian Airi poolt. Nimelt lisab Eesti lennufirma tänavu kevadel oma lennukiparki kolm otse tehasest tulevat kuni 90kohalist lennukit Bombardier CRJ900 NextGen. Varem lendas Estonian Air suuremate lennukitega, milleks olid Boeing 737d.
Samad mõõdud ehk 45×35×20 cm kehtvad juba varasemast ka Estonian Air Regionali lendudel, kuna seal kasutatakse 33kohalist väikelennukit Saab 340.
Reisifoorumis trip.ee kritiseeritakse Estonian Airi otsust, kuna uutesse mõõtudesse ei pruugi mahtuda isegi arvutikott. Samas oleks sülearvuti üldpagasisse andmine lennureisil võimaliku varguse tõttu väga riskantne.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele