2009. aasta esimesel kvartalil müüdi vaid 389 tarbesõidukit, mida on 72% vähem, kui mullu samal ajal müüdud 1379 töömasinat.
Märtsis kukkus tarbesõidukite müük 70%, 428 sõidukilt 127 masinani.
Kõige rohkem õnnestus tarbesõidukeid märtsis müüa Peugeotil- 31. Lisaks AMTELi müügitabeli tippu tõusmisele õnnestus Prantsuse autotootjal Eestis tarbeautode müüki kuuga 55% kasvatada, mullu märtsis müüsid nad vaid 20 tarbeautot.
Lisaks Peugeotile kasvatas tarbeautode müüki ainukesena veel Škoda, 40%. 10 masinalt 14ni. Sellega rebis ta edetabeli 4. kohale. Kõikide teist müük kukkus.
Tarbeautode top 5 mahtusid veel Ford, auväärne teine 15 müüdid masinaga, mullu märtsis müüsid nad 28 masinat, kukkumine 46%. Mercedes-Benz oli kolmas, 14 tarbesõidukiga, 2008. märtsis müüsid nad 47, kukkumine 70%. Ja viies oli Citroen 11 masinaga, müllu oli tulemus 47 ja kukkumine 77%.
Eriti suure kukkumise on tarbesõidukite turul on teinud Scania - 92%. Mullu märtsis müüdud 76 autot on kuivanud 6ni. Tal on tihedalt kannul Toyata 91%lise kukkumisega 33 autolt 3ni.
Seotud lood
Aprillis müüdi vaid 103 tarbesõidukit, mullu samal ajal müüdi töömasinaid 432 ehk langus 76%.
Tarbeautodest kõige rohkem kannatas veokite müük, stabiilsemalt läheb busside müük.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.