Suurimad odavlennufirmad nagu Ryanair ja Easyjet on viletsaimad, kui on vaja kompenseerida kadunud pagas.
Lennutranspordi tarbijanõukogu (AUC) uuring näitas, et sageli ei saa reisijad kaotatud pagasi eest õiglast kompensatsiooni, kirjutas BBC News.
Nõukogu juht Tina Tietjen möönis, et lennufirmad lükkavad meelsasti riskid tarbija kaela.
2007. aastal oli probleeme 42 miljoni koti transpordil ja neist miljon kadus jäädavalt.
AUCi raporti kohaselt käituvad lennufirmad nagu kindlustusseltsid, selle asemel, et kadunud pagasi eest maksta.
Kuigi kahe punkti vahel lendavatel Easyjetil ja Ryanairil kaob teistega võrreldes vähem kohvreid, on klientidel neilt raksem kompensatsiooni saada.
Näiteks küsiti mõnikord reisijalt iga kotis olnud eseme ostuarvet. Teine võimalus on esemete väärtuse amortiseerimine.
Olukord läheb aastatega vaid hullemaks. „Kui midagi valesti läheb, peaksid lennufirmad olema valmis seda hüvitama,“ arvas Tietjen.
2007. aastal oli probleeme 42 miljoni kotiga, 2006. aastal 34 miljoni ja 2005. aastal 30 miljoni kohvriga. Reisijate arvu kasvades ennustab AUC, et aastal 2019. võib valesse sihtkohta jõuda 70 miljonit kotti.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.