• 12.03.09, 09:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaitseministeeriumil raskusi vanade sõjalaevade müügiga

Miinilaevade Vaindlo ja Olevi müügikonkursi võitjal nappis ostuks raha ja nüüd tuleb kaitseministreeriumil valida laevade lammutamise ja uue müügikatse vahel.
Eelmisel aastal pani kaitseministeerium müügile kaks vana miinitraalerit, Vaindlo ja Olevi, mis on praeguseks ajale jalgu jäänud, kirjutab Postimees.ee. Miinitraalerieid soovis vaid transpordifirma Merktrans, mis pakkus Vaindlo eest 1,3 ja Olevi eest 1,1 miljonit krooni.
Majandusolukorra halvedes otsustas Merktrans laevadest loobuda, mistõttu  enampakkumise tulemused tühistati.
1967. aastal valminud Vaindlo ja Olev pandi müüki, sest nii vanade laevade kasutamisest on merevägi pärast Suur­britanniast kolme paari­kümneaastase miinitraaleri ostu loobunud.
Eelmisel aastal läks lammutamisele 1957. aastal Soomes ehitatud endine mereväe patrull-laeva Suurop, sest keegi ei soovinud seda 850 000-kroonise alghinnaga osta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele