Alates märtsist kaotas Eesti Post oma transpordidivisjoni, mille funktsioonid jagatakse teiste divisjonide vahel. Ettevõtte plaanib sel moel säästa miljon krooni.
Transpordi haldamisega hakkab tegelema ettevõtte administratiivdivisjon, traktide korraldamisega soetud logistikud hakkavad kuuluma aga postiteenuste divisjoni kandeüksuse logistika arendusosakonda, teatas Eesti Post oma infolehes.
„ Täna peame oma otsustes ja tegemistes lähtuma lähiaastate majanduskeskkonna oodatavatest mõjudest ja sellest, et Eesti Posti tegevus oleks kasumlik ka rasketel aegadel,“ kirjutab ettevõtte juhatuse liige Aavo Kärmas.
Kärmas kinnitas, et muudatus ei tähenda loobumist transporditeenuse pakkumisest. „Edaspidi jääb see logistikadivisjoni tegevuseks, kelle ülesandeks on seda pakkuda olemasolevatele klientidele koos laoteenusega, mis peaks toetama uuendatud kullerteenus,“ täpsustas ta.
Ettevõte looda töö ümberkorraldamisega hoida kokku aastas ligi miljon krooni. „Tegelik efekt tuleneb läbisõidetud kilomeetritest ja selleks kulutatud kütusest. Siin on suured ootused transpordi haldamise osakonna suhtes, mis peab senisest aktiivsemalt ja süsteemsemalt jälgima läbitud kilomeetrite ja kulutatud kütuse vastavust kehtestatud normidele. Täna sõidame ligi 500 sõidukiga aastas läbi 13 miljonit kilomeetrit!“ selgitab Kärmas.
Seotud lood
Riiklik postifirma, mille tänavune eesmärk on keerulisest majandusolukorrast olenemata kasumi teenimine, sai esimesel poolaastal ligi kuus mln krooni kahjumit.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.