Täna algas lepingujärgselt Kukruse-Jõhvi vahelise uue teelõigu ehitus, mis peab läbi saama järgmise aasta oktoobri lõpuks.
Maanteeameti pressiesindaja Allan Kasesalu teatel alustatakse teelõigu ehitust Kukruse-poolsest otsast. Esmalt võetakse ette Kukruse tulevase liiklussõlme asukoht ja sealt liigutakse koorimistöödega mäe taha, kustkaudu uus tee kulgema hakkab. Kogu teelõigu ulatuses on plaanis märtsis teha raadamistöid ehk võsast ja kividest puhastamist.
Kasesalu sõnul ei kaasne ehituse alguses muudatusi liikluskorralduses, kuna põhilised tööd jäävad esialgu praegusest sõiduteest eemale. Hiljem on ümbersõidud siiski vältimatud. "Ajutised liikluskorralduse skeemid on praegu koostamisel," ütles ta.
Ehitajapoolne projektijuht Veikko Vapper ütles, et järgmisel nädalal veel mingeid eriti silmatorkavaid märke ehituse algusest näha ei saa. "See ehitus alles hakkab järk-järgult tuure üles võtma," lausus ta.
Maanteeamet sõlmis Kukruse-Jõhvi teelõigu ehituslepingu riigihankel ühispakkumise teinud firmadega Talter, Tref, K-Most ja Teede REV-2, kes pakkusid hinnaks 628 miljonit krooni.
Lepingu kohaselt ehitatakse 7,2kilomeetrine teelõik neljarealiseks maanteeks. Rajatakse kolm eritasandilist ristmikku, üks riste, kaks jalakäijate silda ning kergliiklusteed ja kogujateed kogu lõigu ulatuses. Samuti ehitatakse müratõkkeseinad ning tehakse maastikukujundustöid teekeskkonna seisundi parandamiseks. Objekti garantiiaeg on viis aastat.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.