Austraalia Qantas Airways lendab 48 aastat ilma ühtegi surmaga lõppenud õnnetuseta ja on lennuohutuse ülaosas. Kuid viimasel ajal on olnud firmal mõningaid tõsiseid intsidente. Näiteks 27. juuli 2008 tegi üks nende Boeing 747 hädamaandumise.
Teisel kohal on Finnair, millel ei ole ühtegi lennuõnnetust alates 1963. aastast. Suhteliselt väike lennufirma hoiab teist kohta ka JACDEC tõsiste intsidentide statistikas.
Hongkongi lennufirma Cathay Pacific on suutnud lennata 36 aastat ilma traagiliste õnnetuseta. Viimane õnnetus toimus terrorirünnaku tõttu.
Iisraeli riiklik lennukompanii El Ali viimane suurim õnnetus oli 1992. kui nende lennuk kukkus Amsterdami elurajooni.
All Nippon Airwaysi lennuk põrkas viimati kokku 37 aastat tagasi sõjalennukiga, kuid viimasel ajal on neil paar tõsist intsidenti olnud, näiteks 2007. aastal maanduti Jaapanis vigadega valele rajale.
Ohutuse edetabeli esiotsas on veel: Air Berlin, Virgin Atlantic, Emirates Airlines, Air Europe ja Eva Airc.
Kõige ohtlikumad on:
Thai AirwaysAeromexicoFilipiini AirlinesKorean AirSaudi Arabian AirlinesGulf AirAir IndiaChina AirlinesTAMTurkish Airlines
Estonian Air on sai 3 tärni ja on edetabelis 37 kohal. Samas ei ole Estonian Airil ühtegi kannatanuga või hukkunuga õnnetust.
Reaktiivlennukite õnnetuste andmete uurimiskeskus JACDEC analüüsis 30 viimase aasta teabe põhjal 60 suurema lennufirma lennukitega toimunud õnnetuste statistikat.
Seotud lood
Lennufirma Finnair on pälvinud käesoleva aasta esimestel kuudel juba kaks rahvusvaheliselt tunnustatud tiitlit.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.