Alates märtsist pakub Eesti Post logistiliste lahenduste paremaks korraldamiseks uut teenust kauba ladustamisest kuni lõppsaajale toimetamiseni, firmal on ka esimesed kliendid.
„Aasta tagasi alustasime ettevalmistusi uue teenuse turule toomiseks. Klientide vaates on tegemist tervikliku logistikalahendusega alates kaupade saabumisest lattu kuni saadetiste kättetoimetamiseni lõppklientideni. Eesti Posti peamaja Pallasti 28 territooriumil spetsiaalselt projekteeritud laoruum mahutab ca 650 kaubaalust ja 300 peenkaubakohta. Tänaseks on laoteenusel ka juba esimesed kliendid olemas - EOMAP Kaubanduse AS ja LL Merge Grupp AS," kommenteeris logistikadivisjoni juht Ansi Arumeel ettevõtte teates.
Ostes laoteenust sisse, saab iga ettevõte keskenduda oma põhitegevusele ja muuta senised püsikulud muutuvkuludeks.
„Turul on huvi ja nõudlus rendipindade vastu olemas. Meie eeliseks on innovaatiline laojuhtimise tarkvara, mis võimaldab pakkuda kõrget teenuse kvaliteeti ja tegeleda pidevalt tööprotsesside efektiivsemaks muutmisega," lisas Arumeel.
Seotud lood
Sellest aastast pakub Eesti Post oma klientidele uue teenusena laoteenust.
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.