Alates märtsist pakub Eesti Post logistiliste lahenduste paremaks korraldamiseks uut teenust kauba ladustamisest kuni lõppsaajale toimetamiseni, firmal on ka esimesed kliendid.
„Aasta tagasi alustasime ettevalmistusi uue teenuse turule toomiseks. Klientide vaates on tegemist tervikliku logistikalahendusega alates kaupade saabumisest lattu kuni saadetiste kättetoimetamiseni lõppklientideni. Eesti Posti peamaja Pallasti 28 territooriumil spetsiaalselt projekteeritud laoruum mahutab ca 650 kaubaalust ja 300 peenkaubakohta. Tänaseks on laoteenusel ka juba esimesed kliendid olemas - EOMAP Kaubanduse AS ja LL Merge Grupp AS," kommenteeris logistikadivisjoni juht Ansi Arumeel ettevõtte teates.
Ostes laoteenust sisse, saab iga ettevõte keskenduda oma põhitegevusele ja muuta senised püsikulud muutuvkuludeks.
„Turul on huvi ja nõudlus rendipindade vastu olemas. Meie eeliseks on innovaatiline laojuhtimise tarkvara, mis võimaldab pakkuda kõrget teenuse kvaliteeti ja tegeleda pidevalt tööprotsesside efektiivsemaks muutmisega," lisas Arumeel.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Sellest aastast pakub Eesti Post oma klientidele uue teenusena laoteenust.
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.