Rahandusministeeriumi andmeil vähenes jaanuaris eelmise aastaga võrreldes raskeveoki- ja tollimaksu ning kütuseaktsiisi laekumine.
Tollimaksu laekus jaanuaris enam kui 20% vähem kui aasta tagasi - 30 mln krooni. Aasta jooksul plaanitust moodustab see 5% ja sel aastal plaanib riik tollimaksude näol koguda 576 mln krooni.
Raskeveokimaksu laekus jaanuaris 12,4 mln kr, mis on ca 10% vähem kui aasta tagasi (13,4 mln kr). eelarvest on see laekumine peaaegu 19% ja veokimaksu plaanib riik sel aastal koguda 67 mln krooni.
Kütuseaktsiisi laekus jaanuaris 424,6 mln kr, mis on ca viiendiku võrra vähem kui aasta tagasi (508 mln kr). Aastaplaanist moodustab jaanuari laekumine 8% ja sel aastal plaanib riik kütuseaktsiisist riigieelarvesse koguda 5,3 mlrd krooni koguda. Ministeeriumi teatel on laekumine küll võrreldes 2008. aasta detsembriga kasvanud, kuid jääb siiski alla oodatud taseme. Kütuseaktsiisi madala laekumise põhjuseks on peamiselt süvenev eratarbimise langus.
Rahandusministeeriumi andmetel laekus jaanuari jooksul riigieelarvesse 6,9 miljardit krooni, kulusid tehti 6,6 miljardi krooni ulatuses. Riigieelarve tulude ja kulude vahe on jaanuari lõpu seisuga 246 miljonit krooni.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.