Lennuamet alustas väärteomenetlust lennukompanii suhtes, kes kümneid kordi vedas reisijaid lekkekahtlusega lennukiga, uurimine leidis, et Estonian Air lubas tegelikult tankida kahtlast kütusepaaki, kuigi firma teatas hiljuti avalikkusele, et seda hoiti tühjana.
Lennuameti peadirektor Koit Kaskel selgitas Eesti Ekspressile, et väärteomenetluse võib riikliku järelevalveorganina teostada lennuamet ise ja ameti uurimiskomisjon leidis, et Estonian Air ja AME eirasid teadlikult lennuohutuse nõudeid.
Kumbki firma ei suutnud uurijatele põhjendada, miks jäi kütusepaagi rike reeglite kohaselt käsitlemata ja dokumenteerimata. "See viitab vastutustundetule ja hooletule suhtumisele lennuohutusse," järeldas uurimiskomisjon.
Süüdi tunnistamisel ootab ettevõtteid ees rahatrahv, samuti tegi lennuamet firmadele ettepaneku kaaluda vahejuhtumiga seotud inimeste tööle sobivust.
Katkise kütusepaagi loo avalikustas Eesti Ekspress jaanuari keskel. Pärast loo ilmumist saatis Estonian Airi PR-direktor Ilona Eskelinen välja teate, et firma "otsustas igasuguste riskide vältimiseks keskmist kütusepaaki kuni selle võimaliku rikke väljaselgitamiseni mitte kasutada". Lennuameti uurimine näitas aga, et 28. juunil ehk kolm päeva pärast lekkekahtluse ilmnemist kehtestati Estonian Airis hoopis kord, mis lubas kahtlasse paaki tankida 1000 kg kütust.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.